{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Elstart virker ikke på Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Min hot 50 fra 05 kan ikke elstarte. Den har ingen problemer med at kick starte. Den har helt nyt batteri, starter og starterrelæ. Så ville spørge om det måske kunne være fordi mit bremse lys ikke virker. Har prøvet at skifte bremsekontakten men det virker stadig ikke så hvad kan man gøre for at få det til at virke?

Den lyder sådan her:
https://www.youtube.com/watch?v=5pwU-4MUb2Y


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elstart virker ikke på Hot 50
  • #1   29. mar 2022 din el start virker det der er et flat batteri eller en død starter

  • #2   29. mar 2022 Min starter er helt ny så den burde ikke være død. Og har ladt batteriet helt op. Det var dog lidt fladt da jeg filmede det der i videoen. Men efterfølgende opladte jeg det og prøvede jeg og det var bare det samme bare en højere lyd.

  • #3   29. mar 2022 den skulle gerne kunne dreje motor med ca 100 rpm det kan være du har et tøse batteri på men det kan også være noget med en dårlig stel eller plus et sted hvor de samles og før du begynder at el er svært det er 3 ledninger der er ikke svært at se om de er rustne hvor minus sidder på batteri og over på motor og se hvor plus sidder fra batteri til start relæ og fra start relæ til start motor

  • #4   29. mar 2022 Ok prøver at tjekke det
    Tak for hjælpen


Kommentér på:
Elstart virker ikke på Hot 50

Annonce