{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

Atv hjul vinkel {{forumTopicSubject}}

Hej .
Jeg har været så heldig at erhverve mig en atv på bilplader, dog syntes jet at den er meget livlig når man når de 80 , og man rammer køresporene i vejen ,

Mine forhjul har en meget skæv vinkel så det ikke er hele hjul fladen der har kontakt til vejen men jeg tænker det er noget den er født med ,
Spørgsmålet er så , hvis jeg ændre vinklen på hjulene så de kommer i lod, så er min teori at den bliver knap på livlig på vejen

Se evt billeder at vinklen hvor jeg har vaterpas på hjulet , den mangler Ca 3 cm i at være i lod

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Atv hjul vinkel
  • #1   3. mar 2022 det kaldes camber og den skal have lidt den burde rette ind når du drejer og en atv med den fart er livlig det kan hjælpe at lave om på styrtøj ikke nemt men ikke bare flytte en skrue du skal skære og svejse men så er den ikke lovlig at køre på vejen mere men det kan også hjælpe at spore den den så kan du også lige tjekke om dine styre og bære kuler døde det plejer de at være

• #2   3. mar 2022 Tjek styrekugler og bærekugler, samt bøsninger. Og så få den sporet. Det har virkelig meget at sige hvis der er en fejl der. Og bilgalleri, er nok et bedre sted at spørge til råds om sådan en maskine smiley

• #4   3. mar 2022 Jeg syntes bare den har meget vinkel i forhold til andre jeg har set videoer af , den slider også dækkene se fx på toppen af dækket , venstre side er slidt mere ned end højre , den har kun kørt 3500 km

profilbillede
  • #5   3. mar 2022 Det kan jo også måles ud på et værksted ved en sporing. De tjekker jo at alle mål er som fabrikanten foreskriver.

• #6   4. mar 2022 standart er camper ca 1° ind ad i toppen for hvis de står lige så når du drejer mister du traction og ryger af vejen dit problem er jo nok at når du køre så skal der ikke meget til for at den drejer og derfor føles som om den styre ud over det hele

Kommentér på:
Atv hjul vinkel

Annonce