{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Mathias V
Mathias V
Tilmeldt:
10. feb 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

cpi popcorn {{forumTopicSubject}}

Min popcorn vil ikke starte. Intet sker når jeg bruger tændknappen, og når jeg træder i kickstarten er det eneste der sker, at panelet lyser i et halvt sekund. Har aldrig haft scooter før, og har ingen erfaring i at fikse sådan noget. Har fået at vide at den har kørt før, men jeg aner ikke hvad der er galt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cpi popcorn
  • #1   10. feb 2022 Hej og velkommen til scootergaleri.
    Prøv og start med at fjærne luftfilteren.
    Efter den er kommet af, finder du en spray deo eller startspray. Hvis du ikke har det, kan du ligge benzin i en sprayflaske og bruge det. Træk gashåndtaget helt i bund og sprøjt dit spray ind i karburatoren. Sprøjt i ca 2-3 sek. så prøv og start den. Kom tilbage og lige fortæl os, hvad den gør. Den kan også gøre intet nyt


  • #2   10. feb 2022 Ville starte med at skifte benzinen, og så prøve at starte den på kickstart.

    Du skal nok have nyt batteri i, eller lade det nuværende op, før elstart vil virke


  • Mathias V
    Mathias V Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   11. feb 2022 Som sagt, absolut nul erfaring - hvordan prøver jeg løsningerne, og hvor sidder de? smiley

  • #4   11. feb 2022 Dit luftfilter sidder til venstre for knallerten når du står ombag den. For at få den af, skal du normalt fjærne sædekassen for at kunne løsne spændne båndet. Der kan jeg ikke hjælpe dig mere, men se efter hvor dit sæderum sidder fast og fjærne så boltne som holder den


Kommentér på:
cpi popcorn

Annonce