{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt bundpakning
  • #1   19. jan 2022 Det bliver du nok nødt til?


  • #2   19. jan 2022 At skille den ad eller pakningen ?:p

    Det er en handicap scooter og kan ikke undvære den i så lang tid smiley



  • #3   19. jan 2022 Så det er altså en pgo?

  • #4   19. jan 2022 Simon, har du erfaring med at pille difreantialet/bakgear af motoren ?

  • #5   19. jan 2022 Ja, en tr3

  • #6   19. jan 2022 Du bliver nødt til at skifte den pakning. Husk det SKAL være en papirs pakning.
    #4 tag motor af med bagtøj på. Så fjerner du differentialet. Sæt differentiale på igen, før du monterer motor.
    Det er et helvede med motoren på nemlig.


  • #7   19. jan 2022 Der sidder en stor bolt/møtrik ved bakgearet, det er vel bare den der skal skrues ud ? Man skal vel holde kontro ved gearingen tænker jeg ?

    Overvejer sgu at købe en renoveret pgo motor og bare bytte lige over.. det blir en dyr fornøjelse at skulle skille den ad, for der er med garanti massere dele der skal skiftes -_-


  • #8   19. jan 2022 Det er en baghjulsmøtrik ja. Eller sådan en lang møtrik. Den skal have masser af fedt når du genmontere.
    Så sidder der en bolt længere inde hvor den sidder fast til stellet.


  • #9   19. jan 2022 Altså her i ringen sidder den.. men er den bare til at skrue ud eller skal jeg holde kontra et sted ?

    profilbillede
  • #10   19. jan 2022 Nej du skruer den bare ud.

  • #11   19. jan 2022 Fedt ! Du er vidst manden jeg skal spørge om råd til den 3 hjulede racer smiley

    Jeg vil forsøge at give den lidt flydende pakning i rillen der, og håbe det holder tæt i nogle måneder.. jeg har ikke noget sted indendørs og arbejde på den så det må vente til det bliver lidt varmere:/


  • #12   19. jan 2022 Den er nu ikke så slem. Bortset fra bagtøjet er det jo en helt alm. pgo.

    Har det samme problem. Skal også have tørt vejr og helst noget varme smiley


  • #13   19. jan 2022 Umiddelbart fungerede det med lidt flydende pakning i rillen der, men nu må vi se når den bliver brændt godt varm.. men før var den utæt i kold tilstand så jeg håber det holder ?? ny pakning kom der selvfølgelig også i

    - spørgsmål omkring pakning, er begyndt at optegne alle pakninger jeg køber, så de kan skæres ud i pakning papir.. men men men, tykkelsen kan jo være svær at finde i den rette.. bundpakning er 1.78mm.. billedanalyse kunne bruge 2 pakninger i den situation, 1mm og en 0.8mm sammen? ??


  • #14   19. jan 2022 Et andet spørgsmål simon, er det en lang eller kort model motor ?

  • #15   19. jan 2022 Det er en standard pgo p2 motor. samme som hot, dr big osv osv osv.

    Det kan man vel. Da jeg var dreng skar vi pakninger af mælkekartoner. Det virkede da fint.
    Men pakninger koster ikke mange basører.
    Du behøver jo ikke skifte top og bund pakning hver gang du tager cylinder eller topstykke af.
    De kan godt genbruges et par gange.


Kommentér på:
Utæt bundpakning

Annonce