{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

politiværn med halv skive {{forumTopicSubject}}

hey der ude smiley vil høre høre om der nogen der har prøvet og sæt panserværn på samt med en halv skive så den tager flere omdrejninger istedet for man kan høre det lige med det samme og om det evt kun virke.det sku ved og blive lidt nedern og snegle 35 smiley har evt tænkt på køb politiværn med fjernbetjent også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiværn med halv skive
  • #1   16. jan 2022 Har ik prøvet, men tror det ville virke. Men husk lige og tænke på det:
    Gir det mening at risikere og få en bøde bare fordi man kører 40-45 istedet for 35?

    Enten så er det fuld ulovligt eller lovligt. Så politiværn hvis de bare ville tjække den ;). Men måske er det bare mig der tænker sådan.

    Man kommer stadig til at kunne høre det, der den hakker stadig i topfart. Den kommer jo ikke oppe i de helt høje omdrejninger lige så snart du tænder for det


  • #2   16. jan 2022 den kør 41 med 10mm skive skrev 35 ved en fejl smiley

  • #3   16. jan 2022 Så tror jeg sgu ogs at den er ulovlig lige nu. Rullefeltet plejer at vise lidt mere

  • #4   16. jan 2022 tjoo kør ogs med udstøsnings begrænsning ude lige pt men hvis den ka kom op på de 50 med 5 mm skive og så evt det panserværn men vil bare have den rammer begrænsern lidt når det slået til

  • #5   17. jan 2022 Du kan jo hører det med det samme, når du har fjernet begrænsningen i udstødningen.

    Hvis du virkelig vil det der, så køb en 4 takter med indsprøjtning og pil indsprøjtningen af og sæt din egen på, som du kan kode som du vil.


  • #6   17. jan 2022 4t no go lyder som pæneklipper smiley jeg må holde ud eller tag straffen smiley

Kommentér på:
politiværn med halv skive

Annonce