{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Piaggio New Typhoon mareridt!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har en Piaggio New Typhoon som er ved at få mit til at eksplodere!!!
Den har kun gået 2200km, den er ikke tunet! Den er dyset op til 68 fjernet messing kop i karburator og begge skiver!

Aller først! Jeg købte den som, ikke kørene, den havde stået i to år, da den kunne finde på at sætte ud, ikke at starte, skyde når den kørte og generelt bare leve sit eget liv, så var den blevet stillet til side!

Jeg rensede karburator, kom nyt tændrør i, skiftede benzin og wroom, springer igang og køre ok ~65 på speedometer. Dagen efter tager det en krig at få liv i den igen og når jeg endelig gør så skyder, sprutter, dør ud og udsætter den helt vildt indtil den er godt varm så virker alt fint igen dog vil den helst ikke over 50/55, det hele bliver bare værre dag for dag. (Når den har kørt er tændrøret dejligt nøddebrun og ikke sovset til.) Nu har jeg så prøvet at skifte batteriet(det gamle var boblet op og sikringen ristet) lave ekstra stelforbindelse og tændspole/cdi, tændkabel, tændrørs hætte og renset karburator igen. Og den laver stadig samme nummer med at køre perfekt lige indtil dagen efter. Hvad er næste step?!?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio New Typhoon mareridt!!
Kommentér på:
Piaggio New Typhoon mareridt!!

Annonce