Aprilia rs50 {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en Aprilia rs50. Når jeg sætter den i frigear viser den det ikke oppe ved speedometer. Der er strøm på den ledning som går ned til gearkasse. Hvad kan det være..
Hej jeg har en Aprilia rs50. Når jeg sætter den i frigear viser den det ikke oppe ved speedometer. Der er strøm på den ledning som går ned til gearkasse. Hvad kan det være..
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
okt 2006
Følger: 100 Følgere: 186 Scootere: 75 Emner: 263 Svar: 600
Aprilia rs50