{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Søren S
Søren S
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 6

Peugeot speedfight 3 som ikke kan trække {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden lavet jeg et opslag angånde en peugeot speedfight 3 som ikke kunne trække. Jeg fik af vide, at jeg skulle prøve og rense kaburater og det hjælp ikke, overhovdet. Jeg ville lige skrive nogle af de ting som jeg har gjort. Skiftet stempel, ny cylender, ny kobling, ny studs, renset kaburater, sikret mig benzin til førsel og har tjekket der ikke hænger en bremser. Hvis jeg løfter den fra jorden så kan den tage fint gas og tager mange omdriegner ,men lige så snart jeg sætter den på jorden og prøver at køre kan den ikke trække. Hvis jeg hopper af og bare giver gas kan den heller ikke selvom jeg skuber den. Nogle der har en ide til at få det til at virke ved ikke hvad jeg skal prøve mere. Grunden til jeg skiftet studs var den var helt flækket med store revner ned af siden, så man kunne stikke fingeren ind og det hjal lidt at skrifte den, men ikke meget. Jeg har også skriftet rem. Prøvet nye ruller det vikret heller ikke. Det er gg udstødning der er på. På forhånd tak og god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot speedfight 3 som ikke kan trække
Kommentér på:
Peugeot speedfight 3 som ikke kan trække

Annonce