{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

støttefod nrg power dt {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Nu står jeg med endnu en undren..

Min std støttefod er gået lidt i fisk og hænger i den ene side, det ligner en rørstift eller lignende der sidder igennem og holder den, hvilket nu er færdig.. Plejer der ikke sidde en lang bolt der istedet?

Dernæst overvejer jeg en sidestøttefod istedet, men Sys ikke at der er nogle steder i bundskjoldet den kan/skal føres igennem, nogen der kan hjælpe? Evt med et billede?

På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støttefod nrg power dt
  • #1   27. okt 2021 Godt nok ikke det nemmeste at ta billeder af...

    Så vidt jeg husker satte jeg det bare på,.prøvede at sætte skjoldet udover og ku se der manglede plads. Satte et mærke hvor der sku fjernes lidt, og så savede et stykke ud med en nedstryger.

    Foretrækker selv sidestøttefod og fjernr som regel centerstøttefod.
    Står sikrere på siden, lettete at henstille, holder bedre, lettere at sætte sig op på og køre, og centerstøttefod går i asfalten i sving som det første..

    Nrg power har ellers forberedt stel til montering af sidestøttefod. Ved ikke om det kun er buzetti sidestøttebenet der kræver man laver lidt plads i skjoldet til den


  • #2   27. okt 2021

    profilbillede
  • #3   27. okt 2021 Det hak til højre for kan jeg ikke huske hvorfor jeg lavede.
    Måske pga den ekstra fjeder der sad på støttebenet, som jeg fjernede for at få det til ikke at vippe op af sig selv når man rejser maskinen op.
    Jeg bøjede også fjederens hæfte punkt på armen for at få den til at forblive udklappet når man rejser maskinen for at flytte den et par meter..


    profilbillede
  • #4   27. okt 2021 Jamen tusind tak...
    Neeeej ved godt at billeder ikke er det letteste haha krydsede også bare fingre..

    Men det ser skam fint ud.. Så skal jeg bare finde ud af hvor jeg får den støttefod

    Men tusind tak for hjælpen.. Dig kan man stort set altid regne med hehe


Kommentér på:
støttefod nrg power dt

Annonce