{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Leo G
Leo G
Tilmeldt:
30. sep 2021
Emner: 2

Benzin løber ud af benzin tanken {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pgo hot 50. Den har ikke været lavet på i gode 1-2 måneder. Jeg er lige begyndt at lave på den igen, efter at tændrøret brød sammen, som nu er fikset. Men nu kommer der bare benzin ud af benzin slangen, selvom knallerten ikke er tændt eller noget. Dette skete ikke før den brød sammen, og skylder nu igen at den ikke kan købe. Den kan dog starte i sådan 5 sekunder men løber derefter tør for benzin pga svømmeren. Nogle der har ideer til hvordan jeg kan fikse den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin løber ud af benzin tanken
  • #1   30. sep 2021 Hvis der bare løber frit benz ned, så løber den vel ikke tør for benz. Er du sikker på den ikke drukner pga for meget benz?

  • #2   1. okt 2021 SKil kaburatoren af og smør svømmeren.

    Hvis den hænger, vil der løbe benzin til lige til tanken er tom, og så kommer du i sagens natur ikke videre.

    Men bare for at spare dig for fremtidige problemer og "dø" typisk 20 km hjemmefra, så smid den ud og køb fx en Aprilla eller Yamaha.

    Jeg havde selv sådan en og da den en dag ikke gad starte solgte jeg den for 750 kr... Hentet samme dag jeg satte den til salg, selvom jeg boede langt ude på landet ! smiley Så er der da til en pizza og en kasse øl smiley


  • #3   1. okt 2021 det er benzin hanen som er defekt det giver vel sig selv når den ikke lukker for benzin når knallerten er slukket

  • #4   1. okt 2021 #2 SKil kaburatoren af og smør svømmeren.

    Er du ikke venlig at forklare hvordan man smører en svømmer?


Kommentér på:
Benzin løber ud af benzin tanken

Annonce