Bremsecylinder skrue {{forumTopicSubject}}
Hej nogen der har orævet det samme som mig. Kan ikke skrue skruen til cylinderen. Har helt ødelagt hvovedet. Skal jeg bore den væk og sætte en ny skrue i? Kan man få den løs i thansen?
Hej nogen der har orævet det samme som mig. Kan ikke skrue skruen til cylinderen. Har helt ødelagt hvovedet. Skal jeg bore den væk og sætte en ny skrue i? Kan man få den løs i thansen?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 736
Det er en 4 eller 5mm skrue.
Og nu forsigtig: Du borer hovedet væk med et 4 mm bor og KUN hovedet så det kommer af. Så kan du skrue stumpen op med en tang, og ikke utålmodig her.... Men forsigtigt dreje lidt, wd40 på og skrue lidt tilbage igen et par gange før du skruer den ud. Det er aluminium den sidder i og du kan ødelægge det hele hvis du ikke er forsigtig.
Hopper hovedet ikke af med et 4mm bor skal du op i 5mm, men igen. Det kan være du har den anden skrue ude så du kender diameteren. Og ikke bore dybere end din fornemmelse siger dig at hovedet er boret igennem så du har noget at tage fat i med tangen.
En m4 eller M5 med 90 garder hoved undersænket som den der kan købes i jemogfix både som M4 og 5 Skal bare kortes af, de er i rustfrit stål
https://www.jemogfix.dk/nkt-maskinskrue-m4-x-16-mm-8-stk/5118/9013295/
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 61 Emner: 39 Svar: 70
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 736
Bremsecylinder skrue