{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Squish eller ???? {{forumTopicSubject}}

Jeg kender godt til at måle Squish osv , men jeg har igrunden aldrig tænkt mere over det end den måling man nu laver ....
i linket her fra fra 5min begynder han at tilpasse bundpakninger så stemplet tilsidst ligger lige ud for udstødnings kanalen ...

Se linket fra 5min inde i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=5gGo9GY_ylA&t=614s

Den del jeg ikke har tænkt over .. er det så måske dette her hvordan han for stemplet til ligger lige ud for udstødnings kanalen fra bunden af ved at hæve cylinder med forskellige bundpakninger ...

Eller kan man måle Squish på den måde også , altså ved at sørge for cylinder hæves så det passer med stemplet at når den i bund og lige skal til at gå op igen så passer det med udstødnings kanalen at stemplet ligger lige ud for den når den er vender og går op igen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Squish eller ????
  • #1   8. aug 2021 Tænker stemplet kommer så langt ned som tiltænkt hvisan squisher korrekt.
    Er ikke sikker på stemplet nødvendigvis skal helt ned.
    Stempler bevæger sig jo langsommest i bund og i top. Så luften har en del tid til at evakuere og sådan. Returtrykket fra udstødningen kommer vist først lige inden den lukker af igen sååå.
    I og med han skriver i beskrivelsen af videoen at han i videoen før havde målt squish forkert, så tænker jeg ikke han nødcendigvis ved hvad han laver når han tilpasser bundpakning så stemplet flugter med udstkanalen smiley

• #2   8. aug 2021 Se flere af hans videoer. De er fint underholdende, men det er ikke ham jeg vil få min viden fra.
    Vi snakker om en mand der stikker små stykker kobber ledning igennem dysen for at "gøre den mindre".
    Og prøver at få en jog til at køre med en motorsavs karburator og tænding, med et c16 som han selv har brygget sammen på lidt mystisk vis.

• #3   8. aug 2021 Tager skam heller ikke ved lære af ham på nogen måder.. det undre mig bare hvorfor han gør sådan med stemplet og dens potision ud for skyllekanalerne og udstødnings kanalen

Kommentér på:
Squish eller ????

Annonce