{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Stage 6r/t tænding {{forumTopicSubject}}

Hej det gode folkens der ude på forhånd ønskes der en dejlig dag der ude smiley nåååå hvor starter jeg ...??

jeg har stage 6 r/t tænding son jeg hat købt brugt ...: / Det viser sig at den lort !!! som solgte mig den ikke var helt ærlig med den , da den ikke giver nogle gnist . JEG en teori om at det er CDI boxen som er brændt af , men min tuningsmakker siger det kun er tændspolen der er død . Hvis det nu viser dig at det er CDI'en der er død er det muligt at kører ledninger uden om CDI'en
(fjerne CDI'en helt)
og så kører ledningerne fra statoren direkte i tændspolen da den jo kun skal leverer strøm Til tændrøret!!???. Og her kommer det store spørgsmål så , hvis det kan lade sig gøre ???? Hvordan skal de to ledninger fra stator (sort og blå ) så forbindes på tændspolen . ?????


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stage 6r/t tænding
Kommentér på:
Stage 6r/t tænding

Annonce