{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Gnist problem {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har i timevis nu prøvet mange ting for at for min knallert til at fniste det en sfx
Der er en anden stator på (den virker) tændrør og hætte er skiftet har klipper to centimeter af tændrørsledningen så den får frisk ledning har sat og kigget godt på ledningerne nede fra statoren op til tændspolen uden held
Som ses på et af billederne har jeg samlet nogle stellet ledninger sammen da de bare var fusket sammen før
Der er også billeder af hvordan jeg har samlet det
Det er std opsætning så ik noget tun tænding osv
Plzzz hjælp????


Der er innstrøm på min batteri men jeg har ik haft problemer med det på min anden knallert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnist problem
  • #1   13. maj 2021 Skriv bare hvis i ska bruge flere billeder

    profilbillede
  • #2   13. maj 2021 du må igang med at måle om der er gennemgang fra cdi ud til div steder

  • #3   13. maj 2021 Hvordan skal jeg tjekke dem fra cdien? De sidder bare i enden af en ledning hvor der ikke kommer nogle ledninger ud fra den anden side?

  • #4   13. maj 2021 du køber et multimeter du kan ikke fejlsøge el uden eller det kan du men ikke nemt og sikkert også læser du brugsanvisning så du ved hvordan du bruger den til at måle gennemgang med så kan du måle og der er gennemgang i de 2 ledninger fra stator til cdi og om der er gennem gang fra stator til stellet og til sidst om der er gennemgang fra cdi til tændspolen hvis der er gennemgang så er det er så en komponent fejl det vil sige stator cdi tændspole tænd kabel tændrørs hætte eller tændrør

  • #5   13. maj 2021 Okay tak

  • Henrik  L
    Henrik L Online Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 711
    #6   14. maj 2021 Jeg ved ikke hvordan det er med Honda, men jeg havde da haft 2 af knægtens kammerater her, en Yamaha Neos og en anden med en Kymco Agility.

    Ingen af dem havde tænding uden lån af mit ekstra motorcykelbatteri jeg har stående på hylden.
    Her har vi så selv to Scootere fra Piaggio og Gilera, de kan køre uden batteri.
    Det kommer vel an på om tændingen er DC eller AC ??


Kommentér på:
Gnist problem

Annonce