{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Toke G
Toke G
Tilmeldt:
13. apr 2021
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7

Pgo pmx sport problemer!!! {{forumTopicSubject}}

Hej SG =)

Håber i kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg har en pgo pmx sport, som jeg har skiftet cylinder og udstødning på, og pillet skiven og fjernet begrænsningspladen mellem membran og studs.

Nu kan jeg ikke få den startet igen.

Har prøvet at dobbelt tjekke det hele. Stemplet vender rigtigt! Der kommer benzin i cylinder og der er kompression og tændrør gnister.

- nogle der har en idé om hvad jeg skal gøre? For at få liv i den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo pmx sport problemer!!!
  • #1   13. apr 2021 Hvordan tjækkede du om der kom benz til cylinderen?

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #2   13. apr 2021 Der må jeg være helt ærlig, nu når jeg sidder og tænker over det, tjekkede jeg bare tændrøret og det var lidt fugtigt på elektroden, og gik så derfor udefra der kom benzin til cylinderen smiley

  • #3   13. apr 2021 Prøv og pille luft filteren af og sprøjt lidt start spray/deo knd mens du giver fuld gas. Bare sprøjt i 2 sek. og så prv og start den. Starter den, mangler du så benzin

  • #4   13. apr 2021 Prøv at dyse op.
    Min vens hot ville heller ikke køre før den fik en 86 dyse.
    Den er med pillet begrænsninger og ubegrænset udstødning.


  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #5   14. apr 2021 Jeg har prøvet begge ting nu. Og ingenting sker. Men mistænker at jeg måske har fået de forkerte dyser i thansen. Så prøver lige at køre ud og bytte dem til nogle der ligner, den der sad i std. for de er ikke ens i udformningen

  • Philip B
    Philip B Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 3
    #6   14. apr 2021 Har du sat stel forbindelsen mellem membran og studs som en idiot?, det gjorde jeg nemlig

  • #7   14. apr 2021 #6 han siger der er gnist

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #8   14. apr 2021 Ja, der er masser af gnist.
    Det er ikke det der er problemet.
    Har prøvet at dyse op i forskellige størrelser og prøvede også diesel og benzin start.
    Men den vil stadigvæk ikke starte?!


  • #9   15. apr 2021 Hvis der ikke kommer liv i den med start spray skal du så nok begynde og kigge på gnisten. Husk evt og give fuld gas når du sprøjter ind i jarbuen direkte

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #10   15. apr 2021 Der er masser af gnist smiley
    Jeg mistænker efterhånden at min membran er slidt. Prøver at skifte pladerne eller sætte tragten i igen, senere idag. smiley




  • #11   15. apr 2021 Det er ret ligemeget. Den burde gøre noget med start spray. Om den bare skyder ud af udstødningen eller om den starter og kører lidt. Hvis den laver intet kan det ik være membranen. Det kan være at gnisten ikke er kræftig nok

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #12   15. apr 2021 Nogen fif til at få en "kraftigere" gnist så? smiley

  • #13   15. apr 2021 Prøv med et andet tændrør eller den gamle. Den burde altså gøre noget hvis du givet den ren startspray. Så længe den gnister. Om den bare skyder eller om den kører lidt. Min vens hot med en cylinder der holder intet kompresion og intet karbu skyder ud af udstødningen når man giver den startspray. Så medmindre gnisten ikke er stærk nok, burde den gør noget.

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #14   15. apr 2021 Haha!! Nu tror jeg at jeg ved hvad problemet er! Der er ikke nok afstand fra stempel og tændrør. Det bliver trykket helt ind på elektroden hver gang stemplet kører helt ud. Så må i thansen i morgen. Og bytte det topstyk og tændrør

  • #15   15. apr 2021 Jamen så fandt du problemet. Dum spørgsmål, du har husket en bundpakning ikke? Den gør nemlig så cylinderen er højere. Og så andet dum spørgsmål. Det er en tændrør med kort gevind du har købt ikke?

  • Toke G
    Toke G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 7
    #16   15. apr 2021 Jo, jeg købte et sæt i thansen. Så det skulle jo passe sammen. Men man får hvad man betaler for.
    Og der er bundpakning og det skulle gerne være det rigtige tændrør. Det hørte jo med til sættet.


  • #17   15. apr 2021 Så må du gå ind og få en ny. I fremtiden ville jeg anbefalde du køber fra speedline. Kvalititen er langt bedre end thansen. Købte en halvmåne til kickstarteren i thansen. Holdte i 2 uger før den knækkede igen. Købte en fra speedline, holder stadig 2 måneder senere

Kommentér på:
Pgo pmx sport problemer!!!

Annonce