{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Ny benzintank = kører lort {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige skiftet fra min gamle plastik tank, over til en ny metal tank. Vi satte ikke stelledning til benzinmåler i, da vi ikke troede den havde nogen betydning. Men måleren viser kun sådan ca. 1/3 op, selvom jeg lige har været henne og tanke fuldt op, og den kører også rigtigt langsomt op, når man tænder for scooteren. Det er det ene problem. Det andet er at nu når jeg vrider frem og tilbage i gassen, så er det som om den dør. Tredje er at den igen har fået et ret dårligt optræk. Og det sidste, nu dør den igen når man slipper gassen en gang i mellem. Hvad fanden kan det være, når det eneste vi har gjort er at skifte en tank?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny benzintank = kører lort
  • #1   25. mar 2021 På med stelledningen og tjek om benzinen løber frit til karburatoren.

• #2   25. mar 2021 #1 vi synes det var lidt svært at suge benzin ud med vakuumslangen, men der kom da en smule. Hvis vi tændte den lignede det dog at det røg ordentligt igennem benzinslangen, men det lignede der var en lille luftboble nede mod karburatoren, hvis det er noget jeg også skal tjekke efter?

• #3   25. mar 2021 Tænker det kan være at benzinen ikke løber frit nok, så karburatoren løber tør for benzin i bundkarret.

• #4   25. mar 2021 #3 jeg vil prøve at se på det i morgen, det er nok den luftboble der ikke er gået væk smiley

• #6   25. mar 2021 #5 nå okay. Men når der næsten ikke vil flyde benzin gennem når vi suger, hvad så? Og forstår slet ikke hvad benzindækslet kan gøre?

• #8   25. mar 2021 #7 jeg kan prøve at se hvad den gør hvis jeg suger uden dækslet på så smiley

• #9   26. mar 2021 Det kan kun være enten benzinhanen der ikke lukker nok ud, eller tankdæksel der er for tæt så der er vacuum i tanken og benzin ikke kan kan løbe ud...Ligesom hvis du har et sugerør i et glas vand og holder på enden med en finger når du tager det op, så bliver vandet i sugerøret indtil du slipper fingeren og lukker luft ind og så løber det ud.

• #10   26. mar 2021 #9 hvordan ser jeg det? Det eneste af de problemer jeg fik fikset var benzinmåleren, men optrækket og tomgangen er stadig ret lort. Har prøvet at stille lidt på både luftskrue og tomgangsskrue, men det lyder ikke til den tager flere omdrejninger lige meget hvilken vej jeg skruer skruerne

Kommentér på:
Ny benzintank = kører lort

Annonce