{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mere optræk
  • #1   26. feb 2021 Det kan man ikke, du kan kun få mere optræk ved at tune den til flere kræfter.

  • #2   26. feb 2021 Du kan pille tragten og sætte en ubegrænset udstødning på og muligvis lidt lettere ruller, men den vil tage rigtig mange omdrejninger, og der skal nok også en tykkere skive i.
    Husk at omdysse.


  • #3   26. feb 2021 Bare husk at ligegyldigt hvad du gør, så vil den være ulovlig.

  • #4   26. feb 2021 det er godt nok meget at gøre ud af det lettere ruller gør at den tager længere tid om at geare op så er den længere tid i dens arbejdes område strammer trim fjedere gør at du kan få den til at først trille når den rammer dens arbejds område som er ca 6000-8000 omdringer Ådum kan også skifte trykfjeder det gør at den har svære ved at geare op de 3 ting er nemme at lave om og ændre ikke på topfart jeg ville starte med at smide nogle 6.5 gram ruller i og se om det er nok for dig men ikke under 6 gram

  • #5   26. feb 2021 Du kan ikke rigtig gøre ret meget ved det.
    Du kan måske ændre lidt på koblingen eller på rullernes vægt.


  • #6   27. feb 2021 #4 hvis man har 7,5 g ruller, 6,7 g ruller, 5 g ruller, original trykfjeder og gul trykfjeder 30%, hvad tror du så ville give bedst optræk? Jeg har 78 dyse, pillet tragt, polini original udstødning og 5 g i lige nu. (Indtil videre har optrækket været bedst med 5 g ud af de tre valg jeg har)

  • #7   28. feb 2021 #6
    Snakker vi omtræk fra 0-10 kmt, 10-40 kmt eller 40-60 kmt?


  • #8   28. feb 2021 #7 mest 0-10, den tager man omdrejninger fra start men er vildt langsom lige der i starten

  • #9   28. feb 2021 Hvis de tager godt omdrejninger fra 0-10, uden at den trækker, så er dine trimfjedre for stramme, eller din kobling er brændt af.
    Min Area 51 gør det samme.
    Den har kørt 18.500 km.
    Sætter jeg koblingen på fra min anden Area 51, som havde kørt 34.900 km så gør den det samme. Det er med original kobling og original koblingsklokke.

    Tag evt din koblingsklokke af og mål diameteren inde i.
    Jeg tænker at begge mine er slidt for meget, så selv en ny kobling vil ikke hjælpe mig.


  • #10   1. mar 2021 #9 har prøvet 4000 omdrejnings trimfjedre, der kørte den slet ikke de første 2-3 sek jeg gav gas, men med originale trimfjedre kører den med det samme, den tager bare ikke lige så meget ved som efter måske 5 km/t. Har også fået helt ny kobling for +- en måned siden, så det burde heller ikke være problemet (det var der også før)

  • #11   1. mar 2021 Det siger sgu da sig selv.
    fra 0-10 kmt, der kobler den ind.
    Det betyder at den mister en masse effekt på at koblingen glider.
    Jeg kan kun sige til dig at dit vario skal være shimmet rigtigt og at din trykfjeder skal være hård.
    Herefter burde du kunne bruge std trimfjedre.


Kommentér på:
mere optræk

Annonce