{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor kan ikke komme på
  • #1   21. feb 2021 lige som da den skulle af går den stramt i men hvis bag svinger og stel ikke er helt lige i forhold til hinanden kan du ikke få motoren i selvom jeg har gjort det 50 gange har jeg stadig en anden til at styre stel og bag svinger

• #2   21. feb 2021 Ja okay. Den er lidt længere nede i venstre side

• #3   21. feb 2021 det skal være helt lige

• #4   22. feb 2021 Har lige læst noget nyt. Kan det passe at der skal skrues på denne her skive med et specialværktøj for at løsne op?

profilbillede
  • #5   22. feb 2021 det har jeg aldrig gjort og den er jo kommet af så den kan vel også komme på igen

• #6   22. feb 2021 Også det jeg har tænkt men den vil ikke rigtig

• #7   22. feb 2021 Har læst mig frem til at den dims normalt skal løsnes i forbindelse med at få motoren af og på igen. Tænker de sidder ret stramt på de her modeller? Men jeg har købt en på EBay som bare skal sættes på en topnøgle. Har også set nogle som selv skærer dem ud så de passer smiley

profilbillede
  • #8   22. feb 2021 oki lyder spændene det har jeg aldrig oplevet

• #9   22. feb 2021 Jeg må se om det virker når den kommer engang smiley

• #10   24. feb 2021 Har fundet ud af at de tager den ud for at motoren nemmere kan komme ud. Jeg kunne ellers godt få den ud uden at pille det store stykke af. Men har tænkt at det måske er den nye pakning mellem blokene som må være tykkere ellers ved jeg det ikke. Men er begyndt at slibe på siderne af blokken der hvor den skal i så kommer den på et tidspunkt. Det er godt nok ikke den rigtige måde men det er jeg nød til smiley

• #11   25. feb 2021 Nu har jeg endelig fundet frem til årsagen. Da jeg skulle have akslen ud drejede jeg den med uret for at få den løs som betyder at den sjove skrive blev strammet godt til. og det er den man bruger til at stramme motoren fast med har jeg fundet ud af nu. Plus at der er samme problem i den anden side hvor den trykker afstandsmøtrikken udad når den ellers sidder som den skal. Jeg fik svingarmen helt løs og fik skruet den Skive tilbage med en skrugetrækker og hammer.

Kommentér på:
Motor kan ikke komme på

Annonce