875 visninger
|
Oprettet:
Knallertkørekort {{forumTopicSubject}}
Ville lige spørge om denne øveprøve fra sikkertrafik er på samme niveau som de rigtige teoriprøver ( https://www.sikkertrafik.dk/knallert) og om køreprøven er ligeså nem?
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 783 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.518
Hvor hurtigt må en knallert 30 køre. Så siger man selvfølig 30-35.Men nu er der også svarmuligheder der hedder 35-40 eller 45. Der svarede jeg 35-40 og fik fejl. Man skal bare lige læse dem igennem
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Lol.
Man kan da godt høre at du ikke har taget kørekortet i centrum af Kbh.
Det er ikke for nybegyndere.....
Det er nemt at spotte en bonderøv, der lige kommet til byen.
Prøv en tur på Nørrebro. De kører alle som om at de har stjålet bilen.
Især en MC køreprøve i centrum af Kbh, mandag morgen kl. 08.00, er ikke som en lille tur igennem Aalborg...
sep 2006
Det er to forskellige sætninger.
"en bonderøv kommer til København"
"forskellen mellem en køreprøve i Aalborg og København"
Du er nok også på kanten til at være en bonderøv, for hvis din by ikke har en skole og et supermarked, som er større end en købmand, så vil jeg kalde det for en landsby.
Jeg kender mange som helst undgår at køre i indre købehavn, fordi at trafikken er så hård. Selv kører jeg rundt i en Renault Master, i indre København. Det eneste jeg savner, er nogle bedre sidespejle og flere P pladser.
sep 2006
Du har et byskilt for at få farten ned på 50 eller 60 kmt.
Ingen skole og intet supermarked er lig med en landsby.
At køre i københavn handler ikke om at være vågen.
Det handler om tilvending og nogle folk kan ikke vende sig til det.
Især ikke for kvinder over 50 år eller 60 år. Det går alt for hurtigt og det er de ikke klar til, hvis de ikke er vant til det. Vågen eller ej.
Det at skulle tråde hårdt på speederen og slippe koblingen rigtigt, så man kommer hurtigt ud fra en sidevej, det ligger dem simpelthen alt for fjernet og det at skulle time denne handling er også en umulig handling for dem.
Min mor er et godt eksempel. Bare det at skulle træde hårdt på bremsen, det sker kun hvis alt er ved at gå galt. Ikke så underligt at hendes bagerste bremseskiver ruster, så de skal skiftes inden hvert syn. Franske møgspand. ( Pug 206 ). Den ene kaliber er næsten ny og det er begge sider der ruster. Hun motorbremser for meget og træder for blødt på bremsen. Hun er kun til besvær for alle andre, inkl hende selv, hvis hun kører ind til Kbh, hvilket hun derfor ikke gør.
mar 2019
Følger: 6 Følgere: 116 Scootere: 2 Emner: 36 Svar: 181
jan 2021
Følger: 11 Følgere: 46 Emner: 13 Svar: 222
Knallertkørekort