{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallertkørekort
  • #2   28. jan 2021 Bare lyt efter og så skal du klare det. Jeg syntes at den der øveprøve er lidt nemmere end den rigtige. Og det er bare fordi i den rigtige er der nogen "trick" spørgsmål. Fx hed en der jeg skulle tage den:
    Hvor hurtigt må en knallert 30 køre. Så siger man selvfølig 30-35.Men nu er der også svarmuligheder der hedder 35-40 eller 45. Der svarede jeg 35-40 og fik fejl. Man skal bare lige læse dem igennem

• #3   28. jan 2021 #1
    Lol.
    Man kan da godt høre at du ikke har taget kørekortet i centrum af Kbh.
    Det er ikke for nybegyndere.....
    Det er nemt at spotte en bonderøv, der lige kommet til byen.
    Prøv en tur på Nørrebro. De kører alle som om at de har stjålet bilen.
    Især en MC køreprøve i centrum af Kbh, mandag morgen kl. 08.00, er ikke som en lille tur igennem Aalborg...

• #5   29. jan 2021 Det er dig selv der sammenligner Aalborg med en bonderøv.
    Det er to forskellige sætninger.

"en bonderøv kommer til København"
    "forskellen mellem en køreprøve i Aalborg og København"

Du er nok også på kanten til at være en bonderøv, for hvis din by ikke har en skole og et supermarked, som er større end en købmand, så vil jeg kalde det for en landsby.

Jeg kender mange som helst undgår at køre i indre købehavn, fordi at trafikken er så hård. Selv kører jeg rundt i en Renault Master, i indre København. Det eneste jeg savner, er nogle bedre sidespejle og flere P pladser.

• #7   29. jan 2021 #6
    Du har et byskilt for at få farten ned på 50 eller 60 kmt.
    Ingen skole og intet supermarked er lig med en landsby.

At køre i københavn handler ikke om at være vågen.
    Det handler om tilvending og nogle folk kan ikke vende sig til det.
    Især ikke for kvinder over 50 år eller 60 år. Det går alt for hurtigt og det er de ikke klar til, hvis de ikke er vant til det. Vågen eller ej.
    Det at skulle tråde hårdt på speederen og slippe koblingen rigtigt, så man kommer hurtigt ud fra en sidevej, det ligger dem simpelthen alt for fjernet og det at skulle time denne handling er også en umulig handling for dem.
    Min mor er et godt eksempel. Bare det at skulle træde hårdt på bremsen, det sker kun hvis alt er ved at gå galt. Ikke så underligt at hendes bagerste bremseskiver ruster, så de skal skiftes inden hvert syn. Franske møgspand. ( Pug 206 ). Den ene kaliber er næsten ny og det er begge sider der ruster. Hun motorbremser for meget og træder for blødt på bremsen. Hun er kun til besvær for alle andre, inkl hende selv, hvis hun kører ind til Kbh, hvilket hun derfor ikke gør.

• #8   29. jan 2021 Du skal ikke bekymre dig om prøven. Den er nem. Den eneste grund jeg fik en fejl var fordi svaret var så åbenlyst at jeg troede det var et trick spørgsmål.

• #9   29. jan 2021 den er i samme stil som den ja hvis du kan cykle kan du også knallert 30 regler XD

Kommentér på:
Knallertkørekort

Annonce