{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Pgo dr. Big elektrisk problem {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skriver for en ven der har en pgo dr. Big der kører 10-15min og så stopper den, vi tjekkede gnist og den gnister kun en gang hver 10-15 spark, så vi tænker det kunne være en løs forbindelse et sted eller en cdi eller tændspole der er blevet dårlig eller har fået fugt, hvad tænker i kunne være problemet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo dr. Big elektrisk problem
  • #1   12. jan 2021 det kan nemt være tændspolen nå4 de bliver slidt gør de det der

  • #2   13. jan 2021 På min gamle Kreidler gjorde den altid dette i Regnvejr. Løsningn var en "luksus"-tændrørshætte", som folk så stjal.

    Jeg havde altid en resrevetændrørshætte i lommen, hvis den skulle holde et sted som ikke var bag lås og slå.

    Det er heller ikke godt at skrue tændrørs hætte af og på hvergang man har brugt den," gevindet" bliver slidt, men ingen har respekt for andres ting.

    Tror jeg har omkring 20 knallerter kørende rundt et sted, måske i DK måske er de taget til Østeuropa,men et er sikkert - hvis jeg ser en af dem, så er jeg lidt lige glad med knallerten de får en flyve spark selvom de komme i fuld fart !


Kommentér på:
Pgo dr. Big elektrisk problem

Annonce