{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert
  • #1   11. dec 2020 somme måde som på en ny pgo du tager fælgen af så tager du dækket af og montere et nyt men tag din fælg med ned til dækcentet eller mekaniker fordi det er noget pis at gør enten bruger jeg maskine eller får en anden til det

• #2   11. dec 2020 det er da nemt selv at skifte med dækjern, bare man ved lidt om hvad man laver
    ellers kan en mekaniker gøre det billigt

• #3   11. dec 2020 Der findes også "lappesæt" hos enhver scooterforhandler. virker fint.

Men er dækket nedslidt er det nok på tide at skifte hele dækket i stedet.

Minder mig om da det skete for mig, ikke fordi det var slidt, men min ven skulle lige låne den, og glemte så lige at pille min kraftige bøjlelås af først, så den lavede et stort hul i dækket,

Det blev lidt over 2000 kr at få lavet UF. Det er dog så også med afhentning og tilbageleveringen af mekanikeren.

Behøver jeg siger jeg ikke er venner med ham mere? Han ville nemlig ikke betale - ikke engang fx halvdelen af regningen.

• #5   11. dec 2020 Skal du spørge, ja så kører du den til mekaniker...Det er nemt at ødelægge sådan en fælg hvis man ikke ved hvad man laver

Kommentér på:
Knallert

Annonce