{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Mikkel G
Mikkel G
Tilmeldt:
29. sep 2020
Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13

Optræk pgo hot {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har et lidt irriterende problem.
min pgo hot 50 fra 2017 kørt 9500 trækker rigtigt dårligt.
Alt er standard udover en jk udstødning begrænsningerne stadig i.

Kan det have noget med katalysatoren at gøre nu hvor den hænger løst og hvis ja hvordan kan man fikse det?

Ved godt at lovlige ikke trækker særlig godt men det her er skrald.

Hvis jeg skal op af en forholdvis stejl bakker trækker den maks 15 km/t med mig som er en gut på plus minus 60 kg.

Håber i har nogle ideer til hvorfor den trækker så dårligt.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optræk pgo hot
  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13
    #1   19. okt 2020 retter lige mig selv. Har læst at katalysatoren sidder inde i udstødningen og at det skulle være et luft system der sidder og dingler nu.

  • #2   20. okt 2020 Nu har jeg ikke stor forstand på tuning af 50cc, men jeg husker fra da jeg købte min Hot50 årgang 2018, at den var rigtig sløv med alle begrænsninger taget. Katalysatoren giver dig ingen motoreffekt. Men du skriver der er begrænsning i udstødningen, prøv og få den fjernet.

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13
    #3   20. okt 2020 Tror sætningen kunne misforstås alle begrænsningerne er i altså også tragt, skive luftfilter etc. Vil helst holde den lovlig selvom jeg godt ved en jk ikke er typegodkendt.

  • #4   20. okt 2020 Hvad er det helt præcis for en udstødning?

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13
    #5   20. okt 2020 Det er en Jk udstødning ved ikke om det er en sport men den er ihvertfald ikke typegodkendt. Dog sidder der både en lydpotte på og hvis også en begrænsning i for røret så maskinen stadig kun kører lige omkring 40 ved topfart

  • #6   21. okt 2020 Jeg tror ikke du skal forvente mere af den

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13
    #7   21. okt 2020 Ved man burde kunne forvente mere af den. Har flere af mine venner som også kører lovlig hot de har minimum 2 gange optrækket som min smiley og at den kun trækker 10-15 stykke eop af bakke er lidt mærkeligt.

Kommentér på:
Optræk pgo hot

Annonce