Pgo hot 50 kører ikke ordentligt. {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg har for nyligt købt en pgo hot 50 fra 17 kørt Ca. 9000
Da jeg købte den var det eneste problem kun at den var lidt sløv til at trække da den var kold. Og så kørte den egentligt fint da den var varm. Sælgeren sagde at det var fordi den havde stået stille i 2 måneder hvilket jeg nu tvivler lidt på..
Nåh men sagen er nu den at når den er kold gider den nærmest ikke trække. Kan sagtens starte den nogle gange med el ellers altid med kickstarteren. Står fint i tomgang osv. Når jeg kører på den kold kan den simpelthen ikke trække mere end 15 kmt med mig som er en gut på 60 kilo plus minus. Som om den ikke rigtigt gider tage særlig mange omdrejninger specielt når den er kold. Når den er blevet varmet op eller lige har kørt 500 meter. Så kører den egentligt fint nok men nogle gange når jeg har bremset ned og skal op i fart igen er det som om den stopper ved 20 kmt i timen og sådan låser sig fast der og ikke rigtigt gider tage flere omdrejninger. Så når jeg har kørt 200 meter med 20kmt tager den lige pludselig fat igen og kører normalt. Så snart jeg har fået den over 30 kører den helt fint. Så lige deromkring 15-30 kmt er det som om den nogle gange som sagt låser sig fat der ikke gider tage flere omdrejninger og så pludselig får fat og kører alm. Når den når 30kmt
Opsætningen er standard bortset fra en jk udstødning
Den har indenfor 30 dage fået skiftet:
Tændrør
Diverse olie
Ruller 8g
Luftfilter
Og div pakninger
Alt sammen gjort hos en mekaniker
Vi har renset karburator
Tjekket tændrør
Indstillet skruerne ved karburator
Tjekket ved kickstarter indmaden hurtigt.
Og så har jeg hørt at membranen måske kunne have noget at sige?
Håber at i har gidet læse den lange roman og at i måske kan hjælpe mig med problemet.
God dag til jer!
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.025
Der er sikkert slidspor i både vario og remskiver, hvis remmen sætter sig fast for så at glide fri. Det kan hurtigt tjekkes med en finger eller visuelt.
Den har sikkert også fået et hak i den yderste remskive, (Hvor styrstifterne kører) hvor den ligesom låser sig fast og så hopper fri. Du skal have den skilt ad for at se om det er tilfældet. (det er meget normalt)
Hvis den har et hak, skal du have skiftet den remskive.
okt 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
okt 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
sep 2020
Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13
Pgo hot 50 kører ikke ordentligt.