{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

VGA Explora vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej forum,

Min VGA Explora fra 2017 begyndte i går pludselig at sætte farten ned - kørte fint, men bare ½ fart. Efter 5 km stoppede den helt. Havde lidt problemer med at starte den men den startede til sidst og så kørte den upåklageligt de sidste 10 km med alm hastighed. Efter arbejde startede den fint og kørte alm i 3-4 km indtil den pludselig sænkede farten til det halve og til sidst gik ud (samme som før). Siden da har jeg ikke kunne starte den overhovedet.

I dag har jeg så skiftet karburator og tændrør. Men den vil slet ikke starte øv. Tændrør laver gnist men er ikke vådt. Benzinen kommer ned til karburatoren.

Hvad pokker kan det være? Jeg kan ikke mærke eller høre at fx toppakning skulle være gået - og synes heller ikke hverken toppakning eller stempelringe kan forklare den underlige adfærd beskrevet øverst. Så jeg mistænker noget VGA/scooter specifikt som jeg ikke aner en bjælde om (sidst jeg havde knallert var den en Yamaha 4g). Er der nogen der kan komme med et bud på hvad problemet kan være?

Håber på svar - vi har ikke lige en mekaniker i nærheden.

/Werner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Explora vil ikke starte
Kommentér på:
VGA Explora vil ikke starte

Annonce