{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Derbi senda + gearkasse {{forumTopicSubject}}

Til jer dig der mener og har rådet til at de nye derbi senda e4 kun er er udstyret med en 4 trins gearkasse og at man ikke kan åbne for 2 mere, kan jeg hermed informerer om at det ikke er korrekt. Jeg har selv undladet at åbne til koblingssiden og købe diverse dele da mange var af den overbevisning at der ikke kunne åbnes til 6 gear. Først da jeg kontaktede speedline og de via motornummeret kunne sige at indmaden var den samme på det punkt gik jeg igang. Jeg kører nu med 6 gear på min euro4 maskine. Bare en info til andre der også måtte være i tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi senda + gearkasse
  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    mar 2020

    Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 72
    #1   4. sep 2020 Interessant. Hvilke dele måtte du købe?

  • #2   5. sep 2020 Nyt skiftehjul til geartromle med alle 6 stifter. Ny pakning til koblingsdæksel. Ny pakning til vandpumpe. Møtrik ved kobling+låseskive til koblingsmøtrik. Nyt boltsæt til koblingsdæksel og boltsæt til vandpumpe. Nyt motorolie og nyt kølervæske. Så har jeg købt og installeret speedlines afdroslingskit og et 15 T fortandhjul, og polini kobling. Så nu kører den tæt på 90km/t og rykker for vildt selvom det er 15 tands. 6 gear og speedlines afdroslingskit.

Kommentér på:
Derbi senda + gearkasse

Annonce