{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Danni S
Danni S
Tilmeldt:
2. jan 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

TGP scooter 30 - lovlig men omdrejninger 9000 ved 45 km/t er det ok {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en brugt men meget fin TGB - Bullet black Edition fra ca. 2016 - en knallert 30 scooter

Den var ulovlig da jeg købte den noget med en ring der var taget ud - har ingen forstand på det og jeg kunne kører over 65 km/t, jeg sagde jeg ville have den lavet lovlig - da politiet jo kan beslaglægge den 2. gang man bliver stoppet + policen ikke virker ved uheld, ret mig hvis det er forkert - og det lovede forhandleren at gøre - der har så været corona og dermed lukket - men nu fik jeg den tilbage i dag efter 2 dage ved forhandleren, hvor de sagde de havde sat en ring i igen (tror ikke den originale) og den var så stor som den kunne fås sagde de og sagde at nu var den lovlig!
Nu kører den så 45 km/t - ok det er vist meget normal - men omdrejningerne er oppe på 9000 når jeg giver fuld gas, og den lyder vild, som i en bil hvor man ikke skifter gear - og når man holder for rødt er den på 2000 omdrejning ja uden den kører af sig selv - de sagde det sker der ikke noget ved - MEN gør der det ??? altså er det ligemeget eller ødelægger man den/slider knallerten/motoren op hurtigere ? er det sundt for den ?

Kører kun 2 x 5 km i ugen på den, så skal jeg ned og klage igen eller sker der intet ved det - træt af det bøvl ?

Ekstra spørgsmål - jeg har 2 låse hængende på mit styr en i hver side (de der sorte tykke stive låse) når jeg kører - forhandleren sagde man kan få bøde for det kan det passe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TGP scooter 30 - lovlig men omdrejninger 9000 ved 45 km/t er det ok
  • #1   12. aug 2020 Den er ihvertfald ikke lovlig når den kører 45, så politi vil beslaglægge den 2 gang du bliver stoppet på den. Der er sikkert også fjernet en begrænsning i udstødning og det gør at den tager mange omdrejninger.

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #2   18. aug 2020 ok de lovede den var lovlig - den med udstødning har jeg ikke hørt. ingen forstand - men lige først når jeg kun kører 10 km om ugen, tager den så skade af det eller går det nok ?? nogen siger man kana købe nye lovligede knallert 30 der kan kører 50 kmt ??

    P,s hvorofr får jeg ikke mail da du skrev har da sat det til i indstillinger - så undskyld hvis jeg ikke svarer hurtig


Kommentér på:
TGP scooter 30 - lovlig men omdrejninger 9000 ved 45 km/t er det ok

Annonce