{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.207 visninger | Oprettet:

Hjælp søges. Ingen strøm på, når den står med tænding. {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har virkelig købt katten i sækken. Lorte thansen scooter. Købte brugt scooter til min kæreste og hun har haft den i 5 dage kun. Ud af det blå er der ikke strøm på når jeg drejer nøglen. Dythorn, lys, benzin tank måler, starter. Intet virker.
Den kan starte på kickstarten, også virker alt el så længe den er kørende.
Den kan kortsluttes på starter relæ. Og den starter ganske fint på denne måde.
Jeg har målt at der er strøm på batteri.
Jeg har næsten gået alle stik igennem og givet kontakt rens. Ser umiddelbart fint ud.

Jeg skal bare have lavet den lorte scooter, så jeg kan komme af med den igen, uden for stort et tab. Nogen der har oplevet ligende problemer ? Jeg er tom for ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges. Ingen strøm på, når den står med tænding.
  • #1   10. jun 2020 er Det ikke bare sikring som er sprunget

• #2   10. jun 2020 Til Brian.
    Jeg kan slet ikke udelukke at det skulle være en sikring. Men hvor skulle en sikring side? Den eneste jeg kan finde, er en sikring nede ved batteriet som virker.

• #3   10. jun 2020 Værd at tilføje. Samme dag havde hun vasket scooteren, og senere hen opdagede vi at dækslet til bremsevæske ikke sad helt tæt, så der var noget bremse væske som var løbet ud.
    Kan godt have endt nede ved ledninger bag front skjoldet, men har jo bare haft det fra hinanden og givet kontakt rens. Plus intet indtil videre har set irret, beskidt eller vådt ud, når jeg har haft stik, trukket fra hinanden.

• #4   10. jun 2020 Der er kun den sikring ved batteri nå men så må du igang med at fejl søge strømmen går jo fra batteri til sikring i tændingslåsen ind i ddm røde og ud af den sorte så har du lidt at starte med

Kommentér på:
Hjælp søges. Ingen strøm på, når den står med tænding.

Annonce