{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

lidt om strøm {{forumTopicSubject}}

Nå hej igen.
Jeg har i flere måneder prøvet at finde ud af hvad fanden der var galt med min gamle PGO HOT 50 fra 01.
jeg tror det er tre måneder siden jeg skiftede cylinder membran og startermotor på den. Det blev gjort som det skulle, og der var ingen problemer. Den starter og lyder rigtig sundt i motoren så den fejler ikke noget.
men mit problem er at jeg ikke kan starte den med startermotoren, jeg kan ikke blinke når den er startet, og så virker bremselyset ikke, altså når man trykker bremsen ind lyser den ikke kraftigere. og så virker hornet heller ikke.

Jeg gik igang med noget fejlfinding og har skiftet en hel del, dele.
Startermotoren har fint stel, så kan ikke se der er et problem der, kan også godt kortslutte den oppe ved starterrelæet så den starter. scooteren starter bare ikke.

Jeg har sat mig meget ind i ledningsnettet og ved snart ikke hvad det kan være, jeg har skiftet:

startrelæ
modstand
spændingsregulator
cdi
horn
højrekonsol modul
tændingskontakten
batteri
startmotor



så ja - jeg kan ikke finde problemet - den der pærer med lys til oliesensoren lyser heller ikke når der kommer tænding på.
Kan den få for lidt strøm? altså jeg har et multimeter og kan ikke måle særlig mange volt - det er der selvfølgelig heller ikke i en scooter men kan den tabe noget?

med venligst hilsen Albert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt om strøm
Kommentér på:
lidt om strøm

Annonce