{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Villy M
Villy M
Følger: 15 Emner: 1 Svar: 3

Ecu aprilia sr50 ditech 2003 Morini {{forumTopicSubject}}

Scooteren vil ikke starte.Der kommer ingen signaler til fuel injektion eller luft injektion.
Ved udlæsning af fejlkoder kommer der 12 til 17 fejlkoder.
Har prøvet med 3 forskellige ECU
Luft spjæld er også kontrolleret.
Hvad kan fejlen være ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ecu aprilia sr50 ditech 2003 Morini
  • #1   5. mar 2020 Nu er jeg ikke en ekspert men karburatoren har ikke brug for cdien for at køre(karbuen bruger ingen ledninger ud over automat chokeren hvis du har den). Prøv også at checke om der kommer gnist ved at tage tændrøret(med hætten/kablet) og læg det på et stykke stel . Prøv så at starte, hvis der er gnist virker den. Hvis der ikke virker så er det problemet. Benzin er lidt svære at checke. Prøv at kigge på en af slangerne der kommer ud af karburatoren. Den ene af dem skulle meget gerne komme til siderne(ikke toppen) af benzinhanen. Der kan godt være både en olie og en vacum slange der gå ud af karburatoren(fx på min pgo comet er der ikke en vacum slange eller en olie slange kun benzin). Men prøv og finde den. Tag den af(fra karburatoren) og se om den bliver med at hælde eller den hælder lidt og stopper. Den skulle meget gerne hælde det der er på slangen og ikke mere. Nårh du prøver at starte den burde der komme benzin ud. Prøv at checke de to der og skriv tilbage. IGEN jeg er ikke den bedste til sådan noget men ved bare at den skal have luft, benzin for at tænde i et par sekunder. Bare spørg hvis du har spørsmål.

• #3   5. mar 2020 har du tjekket ledninger det har jeg prøvet at 2 forskellige mc værksteder ikke kunne finde fejlen men det var bare en dårlig ledning bare mål ohm fra de 4 ledninger fra begge dysser over til ecu hvis de 4 ikke siger 0 er det nok der fejlen ligger

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 183
    #4   5. mar 2020 har du nummer på de fejlkoder ???. jeg tror også det er en dum ledning et sted som laver rav i den .

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 183
    #5   6. mar 2020 Her er et link som viser fejlkoder håber det hjælper dig. https://www.apexmoto.jp/aprilia-sr50-technical/

• Villy M
    Villy M Tilmeldt:
    mar 2020

#6   6. mar 2020 Fejlkoder.
    På den originale. 8,10,3,6,7,12,4,5,17,18,20
    På nr.2 Ecu 1,8,9,2,3,6,14,15,18,4,5,21
    På nr.3 Ecu 8,9,10,2,3,6,7,11,12,13,15,4,5,14,17,18,20

• Villy M
    Villy M Tilmeldt:
    mar 2020

#7   7. mar 2020 FEJL FUNDET.
    Ham der har haft den før har byttet om på stikkene til temperatur følger og benzin indsprøjtning

• #8   7. mar 2020 lækkert det kun var det

• Villy M
    Villy M Tilmeldt:
    mar 2020

#9   15. mar 2020 Tændrøret soder meget hurtigt til,hvordan justerer man blandingen på denne Ditech.???

• #10   15. mar 2020 samme måde som biler computer men kender ikke til nogen som kan

Kommentér på:
Ecu aprilia sr50 ditech 2003 Morini

Annonce