973 visninger
|
Oprettet:
Ingen strøm {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft lidt problemer med min hot. Har haft motoren af og skiftet cylinder membran og starter. Har så sat den på igen, men nu er der ingen strøm i noget af det. Der er ik strøm i instrumentbordet. Starteren hornet og så kan den ikke blinke når den er tændt...ved ik hvad det kan være, har skiftet batteriet på den
Kan det være et relæ?
nov 2013
Følger: 10 Følgere: 220 Scootere: 10 Emner: 53 Svar: 1.351
jul 2018
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 12
jul 2018
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 12
Det ser meget ud som om den har stel. Altså den er skruet på..
jul 2018
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 12
altså der kommer jo ingenting igennem, ik noget horn der virker blinklys eller starter.
er det ikke den der sørger for at der kommer strøm ud til de steder? kiggede lidt på tegningen af ledningsnettet nemlig.
og hvordan kan man se om den virker?
Ingen strøm