{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

knækket stempelring? {{forumTopicSubject}}

som overskriften antyder, så var jeg på vej hjem fra arbejde idag, og nåede næsten hjem hvor min pgo gik ud. nå.. jeg fik en kammerat til at hente mig med en trailer,og da jeg kom hjem skiftede jeg tændrør som det første, og derefter startede den med det samme,men det er som om at der ikke er det samme træk i den som før den gik ud, og den går også noget lavere i tomgang nu. da jeg pillede det gamle tændrør ud, kunne jeg godt forstå at den ikke kunne starte, fordi at der hvor den skal lave gnist, var trykket helt ind! det kan vel kun betyde en knækket stempelring ikke? selvom den nu starter og kører? jeg håber på noget konstruktiv feedback, på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knækket stempelring?
  • #1   12. feb 2020 Tag topstykket af og se på sagen.

  • #2   12. feb 2020 den er jeg med på, det bliver dog ikke mere i aften da tiden løb fra mig,men det kunne jo være at der var nogen her som havde haft samme problemstilling, derfor jeg håbede på noget konstruktivt


  • #3   12. feb 2020 Du får nok ikke noget brugbart svar, da vi kun kan gætte. Så lad være med at starte den op før du har fået tjekket efter. Og er der røget en stempelring er sandsynligheden for at cylinder er skadet også ret stor, worst case kan der ryge metal i krumtapslejerne. Så du er nødt til at skille ad når du får tid til det.

Kommentér på:
knækket stempelring?

Annonce