{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Original knæk
  • #1   10. feb 2020 1. Ja den passer på pgo hot med katalysator.
    2. Den er født på hot 50 sp og vidst også pgo hot naked.


  • #2   10. feb 2020 Hvad er forskellen på en normal hot og en sp? Og kan politiet finde ud af om det er en sp eller normal?

  • #3   10. feb 2020 Og tak!

  • #4   10. feb 2020 Så lidt.En pgo hot sp er sportsmodellen.Ved ikke om politiet kan se på stelnummeret om det en "normal" hot eller en sp.

  • #5   10. feb 2020 Selvfølgelig kan polititet se det, men det er dit mindste problem. Da du kun er 14 så vil du stå med en kæmpe erstatningssag i tilfælde af uheld, og dine forældre vil blive meldt til de sociale myndigheder som dårlige forældre og du vil komme i pleje familie indtil du er 18. Hvilket er pænt velfortjent, du har intet kørekort og ingen forsikring, så bare give mig dine forældres navn så jeg kan melde dem til de sociale myndigheder med det samme...

  • #6   10. feb 2020 Jeg synes at du skal stoppe med at have så travlt med at rette på hvad andre render og laver.

    Selvfølgelig kører jeg rundt på offentlige veje, jeg kører kun på private veje.

    Der er ingen grund til at du kommer med det lortede input da det ikke gavner en skid.

    Jeg er sku entenligt også møg ligeglad med din mening om mine forældre, og jeg har forsikring.

    Jeg kunne godt tænke mig at du lige holdte og spurgte før du sådanne begynder at rette på andre, Thomas

    Usle, Usle mand


  • #7   10. feb 2020 Tak, Magnus

  • #8   10. feb 2020 Og opfør dig dog som en voksen mand thomas

  • #9   10. feb 2020 News, forsikring dækker ikke, snothvalp



  • #10   10. feb 2020 Forskellen mellem en normal hot og sp hot er at sp hot har
    220mm skivebremse
    To stemplet kaliper
    Kraftig forgaffel
    6 eger 12"
    Std knæk udstødning dog kun nogen er født med std knæk

    De kan se på nr på udstødning og nr i sædekassen altså hvis din hot sp er født med std knæk

    Politiet har tjekket det nærmest hver gang de har stoppet mig på min hot sp med født knæk rør


  • #11   10. feb 2020 Okay takker Team Nico!

  • #12   10. feb 2020 Hold nu din kæft og hør efter for satan, jeg kører på min egen private grund, det betyder at jeg jeg ikke kører på offentlige veje.
    Den eneste grund til at jeg har forsikring er pga mine forældre syntes at det er en god ide, og du skal kraftstejlerme ikke kalde mig snothvalp når du er en 35 årig mand der bruger sin dag på at køre knallert og rette på mindreåriges Forum opslag, så hold din fucking kæft


  • #13   10. feb 2020 Er udstødningen ikke typegodkendt til din model kan forsikringen nemt finde på ikke at dække en fløjtende fis hvis uheldet er ude... og det kan blive rigtig rigtig dyrt.
    Flere hundrede tusinde kan du nemt komme til at hoste op med hvis der sker person skade og forsikringen bliver indblandet.

    Passer udstødningen? Ja, det gør den.

    Går politiet op i om den er godkendt til din scooter? Måske, sig det er en original lovlig 30'er PGO udstødning og mon ikke de lader dig slippe.


    Thomas nævner bare de ting der kan "ske" hvis du skulle være så uheldig at gøre en person invalid resten af livet.
    Du ender i en evig gæld du aldrig ville kunne betale medmindre du vandt i lotto.

    Forskringen dækker IKKE en ulovlig scooter.


  • #14   10. feb 2020 Forsikringen dækker skam.
    De sender bare regningen til dig bagefter


  • #15   10. feb 2020 Og så lige en sidenote.
    Det re bedre at køre MED forsikring og ulovligt, end at køre uden forsikring. Ansvar dækker ALTID!
    Forsikringen dækker, og offeret vil få sin retmæssige erstatning. Du vil efterfølgende få regningen.
    Uden forsikring? Vil offeret få lidt fra forsikringsnævnet men ikke meget, og resten skal køres som en civil retsag.
    offeret som er helt uskyldig, står i en meget dårlig situation, og du vil stadigvæk få regningen.
    Så tænk på et evt. offer. Og tegn den skide forsikring.


  • #16   10. feb 2020 Emne anmeldt til Admin.....

  • #19   11. feb 2020 Det er en skrøne at man kan blive sagsøgt af det selskab man har ansvarsforsikring hos, hvis man får ansvaret i en erstatningssag hvor man har kørt på en scooter der kan køre mere end den må kunne.

    Forsikrings selskabet kan kun kræve at man betaler erstatnings summen tilbage til dem, såkaldt regres, hvis det bevises i retten at man enten har forvoldt ulykken med vilje, eller som følge af grov hensynsløs.
    At en scooter kan køre hurtigere end den må er langt fra at kunne betegnes som grov hensynsløshed.

    Det føler jeg mig nødsaget til at understrege da det ikke er sådan.
    Og vi skulle nødig have at det blev sådan.
    Af hensyn til at alle er lige for loven.
    Og loven er retfærdig.

    Det håber jeg at jeg fik sagt på en ordentlig måde.

    Vi snakker forøvrigt naturligvis ansvarsforsikring


  • #20   11. feb 2020 Ja tak igen til alle, jeg har fået svar nok ?? håber i fortsætter en nydelig dag

  • jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 184
    #21   14. feb 2020 forrøret er altid tyk på sp .det er det første politiet kikker på

Kommentér på:
Original knæk

Annonce