{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Pgo hot50 elstarter, blinklys og benzinmåler virker ikke. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Jeg har læst en masse indlæg igennem for at finde en løsning på mit scooter problem.

Vil starte men at sige at min PGO er fra 2012.
Det hele startede med at jeg en dag efter arbejde ikke kunne starte min scooter på elstarteren og samtidig virkede blinklys og benzinmåler heller ikke. Jeg har så købt et nyt batteri i biltema 12v 4A, og så troede jeg det problem var løst men nej, så jeg lånte et voltmeter og en lader af en ven og målte på batteriet som viste ca 12,5v derefter målte jeg på sikringen for gennemgang og det er der, derefter målte jeg om scooteren lavede strøm til batteriet og det gør den også, så jeg satte batteriet til opladning omkring 6 timer. Det er desværre en lader hvor man ikke kan se om batteriet er opladt og jeg ville ikke lade mere på batteriet da jeg var bange for at overlade det..
Jeg har også prøvet at måle på det ene blinklys mens det var sat til at blinke men der kommer ikke noget strøm igennem.
Det har desværre ikke løst nogen af tingene og nu ved jeg ikke hvad jeg så evt skal kigge efter eller gøre, håber nogen har et godt råd..

Mvh Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot50 elstarter, blinklys og benzinmåler virker ikke.
Kommentér på:
Pgo hot50 elstarter, blinklys og benzinmåler virker ikke.

Annonce