{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Luzi
Luzi
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Scooter tager ik gas {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne Kymco Super 9 50 som ik vil tage gas og ik vil køre ret stærkt... Det er en 45 uden begrænserringe på...

Den er fra 2011 af og har kørt 129632 km

Der er skiftet: batteri, ruller, tændrør og kobling

F.eks når jeg køre op af bakke, så kommer jeg kun op på mellem 25-30 km/t og ned af bakke er det max. 50 km/t

Har brug for nogle kloge hoveder til at give svar på mit problem omkring det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af loftlampe 500 kr.
  • Reparation af væg 400 kr.
  • Mangler strøm i køkken og entre 1.000 kr.
  • Vi har en dør indenfor (uden justeringshængsler), som binder for neden. 920 kr.
  • Hækklipning 950 kr.
  • Montering af 1 stk stikkontakt 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter tager ik gas
  • #1   15. dec 2019 Hvad omdrejningstal kører den med?
    For højt/ for lavt?
    Se evt nogen video af scootere der kører for at få en ide om hvad omdr tal den skal køre med.

• Luzi
    Luzi Tilmeldt:
    apr 2019

#2   15. dec 2019 MAF: den køre med de rigtige omdrejninger... den ligger mellem 5-7.000 omdrejninger... men den vil bare ik fremad hvis du kan følge mig... for 3-4 måneder siden ville den rigtig gerne fremaf som den skulle men det vil den overhovedet ik nu smiley

• #3   15. dec 2019 Prøv og tjek stempelringene

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 56
    #5   16. dec 2019 Hvis den har kørt 129632 km , så kunne den måske godt trænge til nyt stempel og cylinder.

• Luzi
    Luzi Tilmeldt:
    apr 2019

#6   16. dec 2019 når jeg har råd igen, så er planen at den får ny: cylinder, stempel, membran og kilerem smiley så håber jeg at den køre som den skal smiley

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 56
    #7   17. dec 2019 Er du sikker på det ikke er 12963,2 km, for så kan det godt være en unødvendig rep.
    mål kompressionen, se på tændrør om forbrænding er ok, og om gnisten er ok, tjek membran, se efter utætheder, rens karburator, fejlen kan let skyldes en lille ting, som næsten ikke koster noget at reparere. Se på youtube hvordan.

• #8   17. dec 2019 stempelringe er nok slidte, og så skal din karburator og benzinfilter sikkert renses.

Kommentér på:
Scooter tager ik gas

Annonce