{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INDSUGNINGSFORSTÆRKER
  • #2   5. dec 2019 DIT TASTASTUR MÅ VÆRE DEFEKT, SIDEN DET KAN KAN SKRIVE STORE BOKSTAVER, I EMNEFELTET.

  • #3   5. dec 2019 jo nu skal du høre det virker i trioen på den måde at når du slipper gassen så suger den benzin blanding op i sig også når du giver gas igen så kommer benzin blanding hurtigere ned i motoren meget forsimplet så du har intet at bruge det på en scooter og det virker heller ikke dog kan man få det til at gøre en forskel på en gear maskine hvis man laver den lidt om men igen det er minimalt så der den giver mest mening at bruge er i skraldespanden eller i nakken på en tyv

  • #4   8. dec 2019 Jeg brugte dem i sin tid til noget helt andet , de blev ganske vist tilsluttet på den måde de skulle , men jeg syndes jeg fik en mere og pæner tomgang med sådan en på monteret , det var ikke fordi jeg ville have optræk eller fart , eller det var det den første gang jeg satte en på men fik det aldrig , men jeg fik så istedetfor en meget mere behalig tomgang
    Dette var på min Rs50 gear makskine. Ved godt folk siger det intet giver , men jeg tænker så også hvorfor Malossi igrunden smider så mange penge i at udvikle en indsugnings forstærker den model de bruger ,
    Men umilbart ville jeg ikke mene det giver fart eller voldsom optræk , men jeg føler dog ens 2taks motor bliver mere behalig i dens tomgang


  • #5   8. dec 2019 crosser har dem også men de er lavet på en helt anden måde dem som sælges til scooter og knallerter er kun for at få penge ud af folk

  • #7   9. dec 2019 Jeg mener at jeg har set en på en 85 ktm fra 05

Kommentér på:
INDSUGNINGSFORSTÆRKER

Annonce