1.202 visninger
|
Oprettet:
Hopper når den får fuld gas, {{forumTopicSubject}}
Min PGO T-Rex hopper når den får fuld gas, det er kommet fra den ene dag til den anden, har ellers kørt fint siden jeg fik 70cc cylinderkit på og en 90'er dyse i, køre med standard Karburator og standard variator.
Har haft tændrøret af og kigget på det, det er brun ude i spidse, men dog lidt surt rundt omkring gevindet i toppen.
Har haft pillet Karburatoren af og renset luftfilter og renset karburatoren og prøvet at sætte en 88'er dyse i uden at det hjalp.
Kan det være tændrøret som er ved at stå helt af og skal skiftes eller kan det være min variatore som ikke kan følge med længere?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
Den skal du lige uddybe lidt mere.
Farven ved gevindet betyder ikke noget særligt.
aug 2019
Følger: 16 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 14
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 134 Scootere: 1 Annoncer: 2 Emner: 72 Svar: 1.204
aug 2019
Følger: 16 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 14
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
Hvis 10 holder længere end 9, så kører din motor alt for varmt.
aug 2019
Følger: 16 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 14
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
Skift til alu cylinder, hvis den alligevel ikke er lovlig.
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 134 Scootere: 1 Annoncer: 2 Emner: 72 Svar: 1.204
Ikke fordi jeg skal sætte diskution igang , men den setup du har på
Med GG udstødning og std kaburator med 90dyse.
Kan ikke helt se hvorfor varmen skulle være et problem og da slet ikke lige pludselig , for så burde det have være problemer fra starten af du fik monteret hele opsætning
Så omkring varme problemet tror jeg ikke du skal bekymre dig om , men selv om dette her lyder dumt jeg siger nu , og hvis ikke nyt tændrør hjalp .. så kan man desvære nogen gange være uheldig at de dælens pgo kaburator fra ene dag dag til anden bare begynder at gøre sådan så ens scooter opfør sig underlig , jeg tror ikke din motor fejler noget det ville enten være dit tændrør og ellers kaburator du skal se på , men hvis kaburatoren er ren og og den ser tør ud for vand osv osv så jeg bange for den skal skiftes , det er set tit at de lige pludselig giver op , selv om de kørte fint den ene dag så går så dårlig næste dag .. hvorfor ved jeg ikke , men på min pgo er den skiftet 2 gange nu og det var std Orginal hver gang , jeg har haft den siden 2003 fra ny.. og det sket hvergang når vinteren kommer for døren , ( ikke at jeg tror det er noget at sige med årstiden ) men det skete omkring den tid hvor kulden melder sig ...
hvis du kan så prøv at sætte en helt anden PGO kaburator på din en du ved virker fint , hvis den så køre fint med den på , jammen så problemet hedigvis fundet for dig ,..
Jeg ved ikke hvorfor det sker for PGO`s model kaburator , fordi jeg har aldrig oplevet det på mine Aerox,s std kaburator men det også Delorto modeller ,
aug 2019
Følger: 16 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 14
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 134 Scootere: 1 Annoncer: 2 Emner: 72 Svar: 1.204
Men det glæder mig du fik det til at køre igen , igrunden sjovt for jeg har haft en del PGO i værkstedet med 70ccm sport på og std kaburator som dig, og de fleste af dem havde tændrørs problemet , du ved samme problem som det du havde .. så nogen gange tror jeg sku kulden kan påvirke et tændrør mere end vi igrunden tror , også selv om ens indstilling er mere eller mindre perfekt
Støre dyse eller mindre dyse betyder altid ny indstilling på luftskruen...
Hopper når den får fuld gas,