{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taser
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   25. nov 2019 I første omgang er en taser jo ulovlig at have i sig selv det er overtrædelse af våbenloven også har den jo chancen for at få en hjerte til at flimre fordi du vil sikkert sætte en ledning i hver håndtag og lige der i mellem er hjertet det er ikke pisse smart men effektivt ja

• #3   25. nov 2019 Gør det, og hvis der bliver nogen problemer kan du bare sige at du ikke vidste at nogen ville nakke den og at det er et elektrisk problem

• #4   25. nov 2019 Eventuelt så sæt lavere mængde strøm

• #6   25. nov 2019 F.eks. 9v batteri. Eller køb en taser, skil den ad og sæt den kun i det ene håndtag

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#8   25. nov 2019 Stefan du kan sætte tungen pa et x voldts batteri uden problem og du skal bruge to kontakt steder

• #9   25. nov 2019 Der findes en anden slags taser, jeg ved ikke helt hvordan den fungere men der er kun en ledning

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#10   25. nov 2019 der skal være to så simpelt er det

• #12   25. nov 2019 Det er amperene det er farlige ikke voltne. Et 10.000volt stødhegn med 1 ampere er ikke godt at pisse på det gør ondt men. Er ikke videre farligt. At stikke 2 fingre i stikkontakten er heller ikke farligt men at lade den løbe fra den ene hånd og over i den anden er farligt.

• #14   25. nov 2019 jeg tænkte bare det burde være ok hvis de ville nakke min knallert for så er de selv uden om det..?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#15   25. nov 2019 nej det er det ikke

• #16   25. nov 2019 pis

• #18   25. nov 2019 der er jo en måde man skal lærer folk at opfører sig ordentligt på, alt andet virker jo ik

• #20   25. nov 2019 jeg har vel ret til at forsvarer min ejendom?

• #21   25. nov 2019 det jo ikke fordi jeg går rundt og stikker folk ned

• #23   25. nov 2019 nej ved du hvad jeg lader dem bare slippe, der ingen der har sagt jeg slår dem ihjel, men man skal da have ret til at forsvarer sin ejendom

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#24   25. nov 2019 Jeg giver dig kun ret men det er selvtægt og det er ulovligt totalt smadret men det er Denmark

• #25   25. nov 2019 alt er dsv ulovligt i danmark, lidt ekstremt men jeg kan ik bare lave en arm der smadre en med et jernbat såe...

• #26   25. nov 2019 #13 volt er intet uden ampere. Også derfor at der ikke er mange ampere på et stødhegn den ligger typisk på 1A det gør ondt. har du nogensinde prøvet at stikke pinden fra sådan et operations spil i munden? Det er mA dem kan man mærke men de gør ikke ondt. Først ved 3A ses det som livsfarligt og så er det ligemeget om det er 12 volt eller 10.000volt det håber jeg da at alle lærer i folkeskolen når man skal til at eksperimentere med strøm i fysik timerne.

• #27   25. nov 2019 Pinda det er en underlig Holdning at have... Så fordi jeg kan få våbentilladelse til hvilken som helst kaliber pistol der er DGI godkendt så skulle jeg også have ret til at skyde knæskallerne istykker på folk der gik ind på min grund eller skyde fingerne af butikstyven nede i byen? Det er næppe amerikaner tilstande vi ønsker jer hjemme. Du kan sikre dine ting på lovlig vis med kæde og skivelås alarmer og gps. Men selvtægt skal man aldrig rode med. Kun selvforsvar er tilladt men det kræver at det går ud over dig først. Og du må stadig ikke gøre andet end at pacificere den anden person. Alt personskade får du at bøde for. Men sådan er loven

• #29   25. nov 2019 igen, der ingen der har sagt jeg skal slå dem ihjel, man kan sagtens vælge et taser modul fra kina med det antal volt der ikke vil lade strømmen gå helt igennem dig til dit hjerte stopper, man kan også sætte en programeret timer på til at give det givende antal strøm i et hvis stykke tid så tyven bare skider i bukserne af skræk, har aldrig sagt jeg vil myrde nogen. Sys bare man godt må beskytte sin ejendom? jeg køber jo ik en knallert for at give den væk til en eller anden omvandrende idiot der bare kan tillade sig alting. Eller er du ok med hvis der er en eller anden stjæler noget af dig? eller støtter du tyveri?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#30   25. nov 2019 nu er det jo sådan er 5 mili voldt kan stoppe hjertet og en taser giver vist 10000 voldt så længe nok så du skal passe på hvor du sætter den de to ledninger skal bare være ved siden af hinanden så det ikke krydser hjertet så skulle der ikke ske noget men stadig dum idé men jeg forstår dig godt så jeg ville anbefale dig at anskaffe dig en god lås og låse den fast til noget og alarm så den larmer helt vildt også når nogle piller ved den

• #32   25. nov 2019 Jeg har en kædelås og en skivebremselås der hyler hvis nogen ryster min knallert bare lidt, men jeg sys bare det er så dumt man skal have så meget, og endda stadig være bekymret for at der er nogen der stjæler din knallert... Hvis der kommer nogen med en boltsaks og varevogn så er der sådn set intet andet end en taser der har en chance.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#33   25. nov 2019 jo et kamera og kende folk smiley

• #34   25. nov 2019 ja jeg hænger et kamera på en stjålet knallert, men hvis der er overvågning i forvejen så v tyvene det jo så de kommer højtsandsynligt maskeret i forvejen.

• #35   25. nov 2019 og tror politiet har vigtigere sager at tage sig til

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#36   25. nov 2019 ja det er overvågning og slap nu af 90% af gangene er det 15 årige knægte som tror de er smarte og som ikke tænker på at have elefanthue på

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#38   25. nov 2019 Kan kun give tt ret

• #39   25. nov 2019 jeg tror ikke en 15 årig vil gå op til politiet og sige at han prøvede at stjæle en knallert, og ja men en kædelås har ikke en chance mod en boltsaks

• #40   25. nov 2019 men ja det er der ret i.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#42   25. nov 2019 ahe jeg har oplevet nogle låse som jeg skulle bruge en vinkel sliber til

det lød forkert ......

nogle gange har min kamerat købt scooter med papir men uden nøgle og de stod låst

• #43   25. nov 2019 ja det er der ret i, men hvis jeg binder den fast med en kædelås så er der vel ingen der burde pille ved den.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#44   25. nov 2019 Det afskrammer i hvertfald en del og i sær hvis du kan sætte den igennem stellet i stedet for bare rundt om hjulet

• #45   25. nov 2019 jeg ret sikker jeg ik kan sætte den gennem stellet, men tænkte på at sætte den på håndtagende og så lave sådn nogle beskyttere som man sku tage af inden man ramte dem så det ikke bare kan være ved en fejl

• #47   25. nov 2019 ja, jeg vil prøve, men jeg vil stadig prøve at gøre alt for at gøre den sikre

• #48   26. nov 2019 TT regner du selv med af 120ma holder kreaturer inde? De mærker det nærligt. Du kan ikke engang selv mærke det mellem gøre fingre

• #50   26. nov 2019 Så ved du også at spændingen falder jo længere ud i hegnet du kommer. Men derfor skal du stadig har en knald i strømstyrken altså dine ampere for at dyret mærker det. De mærker intet ved 120mA hegnet knalder ca 1 A i x antal millisekunder det er ikke så svært at undersøge. Knald et multimeter på af ordentlig kvalitet. Så kan du følge spændingen falde jo længe du kommer væk og måle puls strømmen.

Kommentér på:
Taser

Annonce