{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Generic Trigger ryger og vil ikke trække. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg og Lucas min søn har kæmpet længe med Lucas Generic Trigger SM. Den startede med ikke rigtig at ville trække i 6. gear, så 5. og den røg. Vi har forsøgt med alt muligt, jeg har skilt hans motor 5 gange, og skiftet stemringe, simmerringe, krumptapslejer, pakninger og alt muligt. Røgen har været sådan hvid agtig men lugtede slemt af olie. Den startede i første hug, og kunne sådan nogenlunde tage omdrejninger mens den stod på støtteben, men aldrig så snart den blev sat i gear og skulle trække det mindste kunne den ikke. Han har skiftet for røret og taget div. begrænsninger. I dag er det endelig lykkedes at finde problemet, der sidder inde i udstødningens trykkammer en begrænsning / filter i metal, ca Ø30X80mm og det filter vil over tid stoppe til. Du kan bare ikke tilgå dette filter uden at skærer udstødningen op og så bore filteret ud. Den kører helt som den skal, og jeg har besluttet dette SKAL deles, kan det hjælpe bare 1 er det delingen værd, da jeg seriøst har brugt virkelig mange timer og konsulteret en del kloge hoveder. Så bøvler du med lignende problem kan du tage du udstødningen helt af starte op og se om den kører. Gør den det ved du at du skal ha skåret den op, boret ud og svejse den sammen igen. Eller købe en anden udstødning.
God weekend.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generic Trigger ryger og vil ikke trække.
Kommentér på:
Generic Trigger ryger og vil ikke trække.

Annonce