{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Cpi Oliver city - køre 3 km pr. Liter {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Oliver city som køre godt, eneste problem er at den bruger Ca. 1 liter benzin pr 3 km. Det er jo alt for meget. Eneste ændring er at den har er forrør på udstødningen fra en 45 model og at begrænsninger er taget. Den render Ca 45-50.
Den er ikke utæt nogen steder.
Ideer til hvad fejlen kan være? Og råd til hvordan jeg tjekker for fejlen. På forhånd tak. Mvh Lars.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cpi Oliver city - køre 3 km pr. Liter
  • #2   13. nov 2019 1 liter på 3 km den er da gal

• #4   13. nov 2019 Ja jeg er godt klar over den her gal, fik fat i den for 3 dage siden. og der er ingen umiddelbar benzin opsamlet under den efter stil stand, så det er kun under kørsel den taber benzin og endda må det være ret meget.

hvis svømmeren har forkert "højde" så vil det komme benzin ud af overløbet når den er startet? men ikke når den er slukket?

når motoren er slukket er der ikke åbenlyst noget sted den har lekage.

jeg tror umiddelbart ikke at der er hul i tanken, da der ikke lugter af benzin omkring den efter kørsel. men vil tage skjoldene af den i morgen og kikke efter.

• #6   13. nov 2019 Helt enig, jeg laver nogen under søgelser i weekenden og findrr ud af hvor og hvordan det sker forhåbentlig.. Kommet man på andre gode ideer til hvor problemet er så skriv endelig. Har hørt at et skadet benzin filter under brug kan blive utæt under anvendelse pga. Presset. Så det er også en mulighed men kabu er helt sikkert bedste bud..

• #7   16. nov 2019 Problem løst - rensning og justering af svømmer i karburator og problemet er løst, fandt i samme omgang en utæt olieslange så det var fint at få tjekket, tak for hjælpen.

Kommentér på:
Cpi Oliver city - køre 3 km pr. Liter

Annonce