Bagbrems bliver Glat efter en uges brug. {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, jeg har en skrot 50 som jeg bruger som stuntscooter til dank wheelies og sån'
har dog et problem, jeg skiftede mine bremsebakker bagpå for 2 uger siden, og efter et par dage kunne jeg godt mærke at den ikke tog så hårdt ved.
Den er justeret helt korrekt og tager ved der hvor den skal
og den hænger ikke, men bakkerne er bare blevet "glatte" har ikke en gang brugt den til andet end at få forenden ned når man kommer for langt bagover.
skiftede dog til de billige zoot bremser, men derfor burde de stadig ikke blive hårde efter så kort tid?
kan der være noget galt? eller skal jeg skifte dem til nogen i bedre kvalitet?
kunne godt overveje de der sbs street organic, dog holder de ikke så lang tid men de burde blive ved med at kunne få ved.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Så bruger du vel din bagbremse rigtig meget og i lang tid?
Det er rigtig hårdt for en bremse, at blive brugt så meget.
Har du husket at slibe på indersiden af hjulet?
Det kan jo også tænkes at hjulet er ved at være godt slidt, så det ikke griber så godt fat i belægningen.
Det er jo ikke ren aluminium, som fælgen er lavet af, inde ved navet.
Hvilke bremsebakker bruger du?
Overvej Malossi, hvis de laver dem til din model. Måske holder de længere.
Og hvis det ikke kan gøre det, så er du ude i at der skal en motor på med skivebremse.
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
måske jeg bare skal have nogle ventilerede bakker på.
dem jeg købte er jo bare noget ching chong metal skrot der er blevet presset sammen på nogle bakker.
ved godt dette lyder som noget fusk, men man kunne vel ikke bore et hul i fælgen der bakkerne kører, eller lige ved siden af, så der kommer mere luft til?
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.680
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
Bagbrems bliver Glat efter en uges brug.