{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Ka ik starte {{forumTopicSubject}}

Min hot 50 ka ik starte, alt er præcis som det skal være i blokken osv, så jeg begyndte at kig på ledningsnettet, jeg fandt en løs forbindelse ved mit starterrelæ, som jeg har fikset. Og jeg har prøvet at skifte min CDI til en anden. Men den gider stadigvæk ikke at starte, det er som om den er tæt på nogle gange, men den kan ik lige gi det sidste til at starte. Nogle ideer til hvad det eller ka være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ka ik starte
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   25. okt 2019 en scooter skal have 4 ting for at starte en kraftig blå hvid gnist på tændrør benzin kompression og membranen skal lukke tæt en af de 4 ting er der galt på din

• #2   25. okt 2019 Yep, det ved jeg. Men de ting er iorden, så det næste er vel ledningsnettet og det ser heller ik ud til at fejle noget.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#3   25. okt 2019 hvis de ting er i orden starter den .

hvilken farve er gnisten har du prøvet at rense karburator hvor meget kompression er der på hvordan har du tjekket membran

• #4   25. okt 2019 Gnisten er en tydelig blå farve, ja jeg har renset kabu, der er go kompression, og jeg har haft membranen helt ude og tjek den, pladerne er ik bøjet eller skadet

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#5   25. okt 2019 har du bare taget bundkaret af karburator og dysser du og pustet dem igennem eller har du taget karburator af skilt den totalt totalt og blæst den totalt igennem med trykluft

go kompression er forskællig fra person til person så den eneste rigtige måde at måle den på er med en kompressions tester

membranen har du vel bare visuelt tjekket det er ikke godt nok du bliver nødtil at puste igennem den og lige efter skal du suge og der må ikke komme luft igennem når du suger

• #6   25. okt 2019 Kabu er renset ordentligt. Og kompressionen er go, der er en go modstand når man drejer på blæserhjul eller variatoren. Jeg var godt nok ik klar over det med membranen

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
    #7   26. okt 2019 Måske utæt simmerring ved krumtap

• #8   26. okt 2019 Har fået gang i missen, den gnistede mellem topstykket og tændrørshætten, altså hverken tændrøret eller tændrørshætten fejler noget. Den gnister bare det forkerte sted vil hætten kom for tæt på topstykket.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#9   26. okt 2019 så er hætten i stykker og bør skiftes

• #10   26. okt 2019 Har skiftet den

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#11   26. okt 2019 super

Kommentér på: