{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Gasspjæld sidder fast i åben position {{forumTopicSubject}}

Hej SG!

Jeg står med den situation, at jeg flere gange nu har skulle tage mit gasspjæld ud af kabu for at kunne køre videre på min vej, fordi at mit gasspjæld sætter sig fast.

Jeg troede først, at det var fordi der kom vand ind, fordi det kun havde sket i regnvejr, men det sker stadig efter jeg har sørget for der ikke kommer vand ind.

Kan jeg på nogen måde smøre mit gasspjæld eller hvad er der galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gasspjæld sidder fast i åben position
  • #1   24. okt 2019 Du kan gøre det rent og prøve at smøre med 2t olie ellers har evnen bøjet nål eller smadret gas kabel

• #2   24. okt 2019 Det lyder godt nok farligt smiley
    Du må have skilt karburatoren ad og tjekke for evt. grater eller lignende, og så skal du også tjekke om kablet kører som det skal og husk at smøre den godt med noget meget tyndtflydende olie..

• #3   24. okt 2019 Har også skræmt mig et par gange i trafikken, når jeg har kørt til skole i Århus. Der er aldrig problemer med kablet, det har jeg testet, men når spjældet sætter sig fast oppe, kører kablet bare ned uden det. Hvad for noget olie f.eks.?

• #4   25. okt 2019 Du skal smøre kablet med WD40 eller noget tilsvarende, som er tyndflydende.
    Gasspjældet kan du smøre med totakt olie, men det forsvinder lynhurtigt, da benzindampene æder det.

Kommentér på:
Gasspjæld sidder fast i åben position

Annonce