{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Maling af blok {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg ville godt male min blok, men hvordan skal man gøre angående slibning, hvilket korn skal man bruge osv. Jeg har kigget lidt, men kunne ikke finde det helt rigtige svar.

Og nej den skal ikke glasblæses eller noget i den stil. Jeg ville godt selv slibe den ned og male, men kan i ikke lige skrive alle tips og tricks.

Angående maling, hvilken maling ville så se og være bedst på blokken, hvis det skal være en sølv ? smiley

håber der komme nogle gode svar. Hilsen Emil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af blok
  • #1   18. okt 2019 først vask den grundigt også slib den jeg ville starte med en 120 så 220 400 600 1000 1200 så grunder og 1200 igen også den farve du vil have husk at både grunder og lak skal være varme fast

• #2   18. okt 2019 #1 Varmefast maling på en blok, der aldrig bliver varmere end du kan røre ved den? Det mener du vel ikke alvorlig?
    Korn 1000 og 1200 er alt for fint, han skal jo ikke polere den op, han skal male den.

Følg den guide du bad om i PB. Emil og så brug sandpapir korn 400 og den maling du ønsker.

• #3   18. okt 2019 Det er sådan jeg har gjort og det virker

• #4   18. okt 2019 #3 Uden tvivl virker det, men det er som at skyde gråspurve med kanoner smiley Helt unødvendigt smiley

• #5   18. okt 2019 Almindelig autolak er helt fint, det skal ikke være varmebestandig. Nu har jeg malet bil, lastbil og traktor motorer med almindelig autolak i 20 år, selv på bremsekalibre holder det fint. Hvilke korn du sliber med er ikke så vigtigt, bare det ikke er for grov og ridser. Vigtigst er at den er renset helt ren for olie og andet skidt.

• #6   20. okt 2019 XL Byg har en mega fed sølv farve ved jeg.. Den havde jeg taget hvis det var mig smiley

Kommentér på:
Maling af blok

Annonce