{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Morten L
Morten L
Tilmeldt:
15. jun 2018
Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49

Jeg mangler en der virkelig har styr på ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Jeg er løbet ind i et problem med min søns gear knallert (Cpi supermotard), jeg kan simpelthen ikke finde fejlen... Der er ny starter på, testet med forskellige cdi bokse og lagt nyt stel... Ledningsnettet har haft en fejl så man skulle "rette" på det og så kørte den igen, men nu er det dødt...
Jeg kan godt selv med alm. scootere, men her er sku for meget at gå i gang med og kan ikke finde fejlen selv...
Er der nogen der kan hjælpe som virkelig ved hvad de laver omkring 4262 (Næstved Slagelse eller lign) eller kan sende mig en tegning, så jeg direkte kan tilslutte cdi boksen??? ((tændrør, kabel, hætte og tændspole er naturligvis også testet med en anden der virker...

En frustreret far og søn....

På forhånd tak..

Enten skriv her eller på lynggaardmorten@gmail.com eller ring mig op på 30118979 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mangler en der virkelig har styr på ledningsnet
  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49
    #2   16. okt 2019 Det har jeg allerede, jeg er næsten 100% på at det er en knækket ledning inde i yderkablet smiley og jeg har ikke kunnet finde et nyt net nogen steder ebay osv....

  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49
    #4   16. okt 2019 Jo det er der faktisk, det er et kæmpe ledningsnet..... Og aner ikke hvor jeg skal starte og slutte.... smiley

Kommentér på:
Jeg mangler en der virkelig har styr på ledningsnet

Annonce