{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Led blinklys lyser. {{forumTopicSubject}}

På min Speedfigt 4èr lyser blinklyset i venstre side, lige så snart jeg sættet batteriet til og uden tænding.
Den eneste måde jeg kan få det slukket på, er enten ved og pille batteriet fra igen eller multistikket fra oppe med speedometeret.
Den blinker som den skal til højre og når jeg blinker til venstre lyder relæet som når den ene pærer er sprunget.
Er kommet fremtil at det er relæet som desværre er indbygget i printet i speedometeret, eftersom der ingen forskel er når jeg har afmonteret blinklyskontakten.
Er det muligt og sættet et relæ på, så man går udenom det oppe i speedometeret ?.
Der er ingen forskel på, om scooteren er startet eller ej.
NB: Det er det originale led blinklys som sidder på, så det er ik noget som er eftermonteret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led blinklys lyser.
  • #1   14. okt 2019 Du kan sagtens montere et blink relæ, som kan få det til at virke, som det skal, men du må forvente at indikatoren i speedometeret ikke længere vil blinke med.

    Alternativt, så skiller du dit speedometer ad og ser efter om der sidder et relæ, som måske kan skiftes.


  • #2   14. okt 2019 Hej Tommy. Det ser ik ud til, at det er et relæ som kan udskiftes. Jeg tjekker det dog lige en ekstra gang, for nu kommer jeg i tvivl.
    Ved du om der findes en guide, eller hvordan man montere et relæ.


  • #3   15. okt 2019 #2
    Det må du ikke forvente at der gør.
    Det er nok ikke noget du selv skal give dig i kast med, hvis du ikke har styr på det basale el, på en scooter.


  • #4   15. okt 2019 Nej det har jeg også tænkt, ik og give mig i krig med.
    Det mekanisk har jeg rimelig godt styr på, men mht.El er jeg lidt på udebane og derfor spurgte efter en guide.


Kommentér på:
Led blinklys lyser.

Annonce