Min Scooter starter men går ud igen hurtig. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lige fået sat nyt cylinderkit på min scooter og den har kørt helt fint lige indtil jeg startede den her til formiddag, den gik igang med det samme som den plejede og gik fint i tomgang, men da jeg begyndte at give gas så gik den ud, siden har jeg ikke kunne få den igen uden at den går ud igen efter et par sekunder.
Jeg har haft karburatoren af og pustet luft igennem begge dyser uden det har hjulpet, tændrøret har jeg haft uden og set på det, og det ser sådan set rimeligt ud, jeg har testet tændrøret om det knister og det gjorde det, synes så at knisten er meget lille og lidt hvid i farven istedet for at være blå som det burde, kan det være tændrøret som skal skiftes eller er det andet som er problemet, jeg tænker stator eller tændspole, nogen som har en god idé?
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.680
Og sidst men ikke mindst, så nytter det intet at puste lidt luft gennem dyserne. Karburatoren skal skille helt ad og renses grundigt igennem.
Du kan med fordele klippe et enkelt "hår" af en stålbørste, til at bruge når du skal rense de små huller i dyserøret og blandingsskruen.
Min Scooter starter men går ud igen hurtig.