{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

Frederik  W
Frederik W
Tilmeldt:
21. apr 2017
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

*Jog as* kan ikke starte med 28mm {{forumTopicSubject}}

Davs drenge. Jeg er i gang med at lave på min As'er hvor den har stået stille i cirka 3 måneder. Den havde før 21mm med 115, dyse og den kørte dejligt med det, men har solgt min 21'er, og har nu monteret en helt ny 28'er jeg havde liggende.

Når jeg tænder den så kører den i omtrent et sekund før den dør ud.
Burde jeg dyse ned da den drukner?

Når ja plus at min kaburator vender 45 grader opad pga den er kæmpe stor, kunne ikke montere den anderledes. Kan det have indflydelse på svømmeren?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *Jog as* kan ikke starte med 28mm
  • #1   10. okt 2019 Hvilken opsætning?

    Og det er ikke alle karburatorer der er glade for at vinkles 45 grader..
    - Det kan godt være derfor den stopper med at levere benzin.

    Hvilken dyse har du monteret?


  • Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   10. okt 2019 Der sidder Polini Corsa ø10mm med en yasuni c21 på. Kaburatoren er fra stylepro og hoveddysen er 120 og tomgangsdysen er 50. Tændrøret er helt nyt og ikke brugt før.

  • #3   10. okt 2019 Alt for stor udstødning og karburator til den cylinder..
    Det kommer aldrig til at køre godt sammen..
    22mm. Er max på den cylinder..
    Polini foreskriver selv 19mm..

    Udstødningen er alt alt for stor..
    En Nardo eller Yasuni R vil være mere passende..


  • #4   10. okt 2019 ja, det er måske billigere at smide en vildere cylinder på så istedet for at købe sin 21 kabu tilbage og finde anden udstødning smiley det kommer naturligvis an på hvad man er ude efter, og billigere her og nu men nok ikke på sigt.

  • Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #5   10. okt 2019 Yeah, men er ikke rigtig ude efter at få den motor til at køre optimalt, fordi venter bare på en vandpumpe så jeg kan sætte en 105cc motor på den som jeg har liggende...

    Hvad nu hvis jeg dysser den en del ned? Måske endda smække en 105 dysse i. Har dyse tal fra 80 op til 120 såeh. Kunne være rart at have den motor til at køre så jeg har noget transport.


  • #6   10. okt 2019 Hvis du dyser den så meget ned, så dør den dyre cylinder der..

  • Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #7   10. okt 2019 Århh smiley

    Har ikke nogle penge så mit projekt må vente.


  • Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #8   10. okt 2019 Måske kan det være min membran, det er en vl-14 fra malossi der sidder? Burde jeg sætte min standarde i? Glemt at skrive at det var den originale der sad i før.


  • #9   10. okt 2019 Den burde den nu sagtens kunne trække..

  • Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #10   10. okt 2019 Jaer den flyver virkelig på bagjul nu, har også smækket 3,2 grams ruller i ahahha


  • jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 184
    #11   11. okt 2019 den får ikke nok benzin,derfor vil den ikke starte. du skal have en ny benzinhane på tanken så stater den igen og luk for vacuum sug på karburator som går til benzinhanen på tanken .der med sagt en benzinhane som du selv kan åbne lukke uden vacuum

Kommentér på:
*Jog as* kan ikke starte med 28mm

Annonce