{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

victor S
victor S
Tilmeldt:
3. maj 2018
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Kondens i karburatoren? {{forumTopicSubject}}

Hey.
I går morges ville min hot satme ikke starte... Det var pisse koldt om natten, og har selvfølgelig ikke karburatorsprit i???????
Tændrøret fejler vist intet??????? skal jeg have renset karburatoren eller hvad faen.
Min kickstarter virker ikke såe.
El start virker men den tænder ikke. Har brugt hele 3 hele opladninger af batteriet på at prøve at starte den, men intet sker. Selv når den ikke var kold længere efter nattens frost, så gad den ikke at starte ??

Jeg kørte på den Lørdag aften, og det var mandag morgen den ikke ville virke.

Den får også rigeligt med benzin. Har lige sat ny dyse i og der har ingen problemer været der ???????

Plz help ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kondens i karburatoren?
  • #1   8. okt 2019 Fix dog din kickstarter.
    Du får mange flere omdrejninger ud af motoren, når du selv træder, end hvis du bruger el start.

    Er det bare fordi at den takker over, når du træder på den?
    Så giv halvmånen en lille smule fedt.
    Bare husk at bøjlen skal være tør.


  • #2   8. okt 2019 Hvorfor har du ikke renset karburatoren da du skiftede dysen?

    Ja, det er altid fornuftig at bruge karburatorskrit på et køretøj med karburator, lige så snart temperaturen når under 7 grader.

    Tjek om din choker fungerer.

    Tændrøret fejler vist intet??????? Sådan en udtalelse kan man ikke bruge til en skid, skift den hvis du er i tvivl.

    Få lavet din kickstarter, da den ofte starter lettere på kick end på selvstarter pga meget større moment/omdrejninger.

    Og når en scooter ikke gider starte, så er noget af det første man gør da, at rense karburatoren, så det burde ikke være anledning til et spørgsmål, om man skal eller ej, for det SKAL man man.


  • victor S
    victor S Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #3   8. okt 2019 Altså kickstartereren hakker Når man træder i den.
    Jeg prøver at give den noget fedt.
    Henrik. Karburatoren var egentlig ikke beskidt da jeg havde den af ifht af skifte dyse

    Jeg fik den tændt i cirka 1 sekund ved at holde for ved karburatoren mens jeg prøvede at tænde. Men den gik ud med det samme.
    Prøver nu at få tændrøret af, og få noget benzin på det eller se om det er i stykker


  • victor S
    victor S Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #4   8. okt 2019 Nevermind jeg fandt ud af det. Det var mit tændrør

  • #5   8. okt 2019 Giv halvmånen lidt fedt og den pin som stjernen drejer på, den skal have en lille smule fedt.
    Så vil den virke igen i lang tid.


Kommentér på:
Kondens i karburatoren?

Annonce