{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Kymco Agility 16+ - Bagageboks .. Hvilken dur som standard? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Kymco Agility 16+ 4T , jeg vil gerne have en Bagageboks til den, men pga den måde holderen er udformet virker det som om en så kaldt universal monteringskit, der f.eks er i SHAD fra t-hansen ikke vil kunne sættes på ( Har ikke prøvet , og spurgte lidt hos t-hansen i går og fik dem til at give mig mulighed for lige at se den.

Men fordi t-hansen medarbejdere tit ikke aner en skid, eller ikke lige giver det ekstra i service så de rent faktisk gider undersøge om det vil være muligt at montere den.

Har kiggede på på den her ligeledes fra SHAD https://www.shad.co.uk/product/5260/kymco-agility-16-top-box-fitting-kit

Som umiddelbart skulle gøre tricket, men kan det være rigtigt at man kun kan få sat den fast med denne plus den normale monteringsplade.

Udformningen er spids nemlig på bagagebæret på Kymco og ikke firkantet eller retangel.

Nogen der ved om nogen mærker som GIVIC eller andre i den billige prisklasse kan monteres på en Kymco som i "Out of Box"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kymco Agility 16+ - Bagageboks .. Hvilken dur som standard?

Annonce