{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Indregistrering og rust {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har en jog fra 9, som ikke er registeret, jeg vil gerne indregistrere den da jeg snart skal køre på den.

den har dsv rustet stelnr væk, men har stadig det klistermærke(det med stelnr) der sidder over støddæmper, det der sidder over støddæmper matcher de papirer jeg fik med(gammel reg att, papirer fra da den blev købt, og salgs papirer mellem mig og sælger)
som jeg forstår det er begge problemer små alene men kan evt blive et problem sammen?

er der noget jeg skal tænke på/gøre eller skal jeg bare indregistrere den og så køre den til synsmanden og få genihugget mit stel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indregistrering og rust
  • #1   29. aug 2019 hvis du stoler på klistermærker er det samme som stel nummer så er det fint der er ingen som skal se stel nummer når du indregistrere den dt skal bare bruge regattest ddp står stel nummer og kode 1 og 2 på hvis du vil have nummer banket i er det heller ikke noget problem bare tag ind og snak med din lokale syns mand og det sys jeg du skal gøre og få hukket nummer i stellet også

• #2   29. aug 2019 Du indleverer den til politiet og får en genindhugningsattest.
    Så finder du et Yamaha værksted, som laver den slags og får dem til at hugge et nyt stelnummer ind i stellet.

• #3   29. aug 2019 Tak for de hurtige svar det var meget lettere end jeg troede

Kommentér på:
Indregistrering og rust

Annonce